Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ اما تعداد بیمارانی که تحت مراقبت‌های ویژه در آی سی یو هستند رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در عمل بسیاری هنوز خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند که نمونه آن برگزاری مراسم عروسی در برخی مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی در شرایط کنونی به شوخی می‌گویند کرونا با ما کاری ندارد؛ درحالیکه این بیماری پیر و جوان نمی‌شناسد و متاسفانه دلیل بیماری بسیاری از افراد مبتلا به کرونا و بستری در بخش آی سی یو، شرکت در مراسم عروسی و اجتماعاتی بوده که بیماران ناقل بدون هیچ علامتی این بیماری را به آنها انتقال دادند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: خوشبختانه تعداد بستری‌‌های جدید در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روزهای اخیر به نصف کاهش یافته که خبر بسیار امیدبخشی بود.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۲۹ بیمار جدید در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند؛ اما تعداد بیمارانی که تحت مراقبت‌های ویژه در آی سی یو هستند رشد چشمگیری داشته است.

نامدار بیان کرد: هم اکنون ۶۶ بیمار در بخش آی سی یو بستری بوده که ۳۳ نفر از آنها به دستگاه تنفسی متصل هستند و متاسفانه به دلیل کمبود تخت‌های آی سی یو ‌13 بیمار در بخش‌های دیگر منتظر خالی شدن تخت‌های ای سی یو هستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در طی دو هفته گذشته؛ در روزهای آینده نیز آمار تعداد بستری‌‌ها سیر کاهشی یافته و وضعیت هشدار استان قزوین به سمت قرمز پیش نرود.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر از هموطنان ما با علائم حاد تنفسی و ابتلا به کرونا فوت کرد که آمار فوتی‌ها نسبت به روزهای گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد از آمار تصادفات جرحی و خسارتی در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان آمار تصادفات طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: ۲۷۵ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان ۲۳۷ فقره خسارتی و۳۸ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات ۴۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: تعداد هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون شدند و تعداد ۸۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند.

کد خبر 6097079

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان