Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی پویا و فعال در عرصه علم و فناوری تاکنون در کشور گام‌های موثری برداشته است.


صدیف بدری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه‌هایی همچون آموزش، استفاده از دانش نوین و توسعه فناوری‌های روز مثمرثمر بوده است و برای مردم خدمات متعددی ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی را جزو مراکز آموزشی معتبر کشور برشمرد و افزود: این مرکز توانسته است که تناسب و ارتباطی موثر با صنعت و بازار کار پدید آورده است و این مرکز تلاش‌ های موثری در راستای برطرف کردن بسیاری از خلاهای نظام آموزشی انجام داده است.
بدری اضافه کرد: در حوزه درمان ناباروری و سلول‌های بنیادین اقدامات انجام یافته از سوی جهاد دانشگاهی درخور تحسین و شایسته تقدیر است.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حد توان پیگیر برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه بوده‌ام و به همکاری خود با این نهاد افتخار می‌کنم.
وی با بیان اینکه حرکت جهاددانشگاهی در مسیرهای تعریف شده و ماموریت‌های خود می‌تواند موجب ارتقای سطح علمی، آموزشی و خدمات دهی این مجموعه شود، افزود: این نهاد باید ارتباط دوسویه خود با جامعه هدف را بیش از پیش تقویت کند.
بدری با اشاره به اینکه راه اندازی مراکز جهاد دانشگاهی در شهرستان‌های مختلف استان می‌تواند منشا خدمات دهی به مردم شهرستان‌های استان باشد، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی نباید تنها به مرکز استان یا یکی دو شهرستان تمرکز کند بلکه باید سعی کند در تمامی شهرستان‌های استان فعال باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علم فناوري جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • بارندگی‌های اخیر خسارتی به گندم‌های برداشت شده در خنج وارد نکرده است
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش