Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در بازدی از روند توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان گفت: با توجه به تغییر الگوی مصرف گاز مایع در استان و استفاده از این فرآورده به عنوان سوخت خودرو و گرمایش خانوارها، مصرف گاز مایع در استان افزایش یافته است، بنابراین روش الکترونیکی توزیع، به‌منظور صیانت از سرمایه ملی و دفاع از حقوق مردم شریف استان اردبیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همسو با اهداف تبیین‌شده و با توجه به پیگیری‌های مسئولان استان، اقدام‌های لازم درباره هماهنگی با شبکه بانکی کشور و تأمین تجهیزات پایانه‌های فروشگاهی انجام و در این راستا، مقدمات توزیع الکترونیکی گاز مایع از اول مرداد ماه امسال فراهم شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل درباره همکاری مقام‌های استانی و نیز شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع اظهار کرد: استاندار اردبیل و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان و مدیران تاسیسات توزیع‌کننده، نهایت همکاری را با مسئولین منطقه داشته که ثمره آن، تسریع دستیابی به اهداف مورد نظر بود.

مدنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون گاز مایع در تاسیسات و عاملین فروش استان براساس نیاز مصرف کننده واقعی توزیع می‌شود گفت: در طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مشترکان، به مقدار ۴۴ کیلو برای هر خانوار به مبلغ ۷ هزار و ۱۰۰ ریال برای هر کیلو تعیین قیمت شده است که از طریق کارت بانکی ارائه شده توسط سرپرست خانوار در سامانه در خواست سوخت (سدف)، تحویل می‌گردد.

او تصریح کرد: مشکلی در زمینه تامین گاز مایع در استان وجود ندارد بطوریکه در استان ۱۱ تاسیسات توزیع و یک موزع محلی (لرد) و ۱۷۰ عاملین فروش گاز مایع وظیفه تامین و توزیع گاز مایع مورد نیاز خانوار، مراکز گردشگری، صنایع و ... را برعهده دارند که توسط کارشناسان و بازرسان مجرب شرکت نفت منطقه اردبیل چرخه توزیع این سوخت بصورت جدی مورد ارزیابی روزانه قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخوردی قانونی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز مایع نظارت و بازرسی فرآورده های نفتی مصرف گاز گاز مایع در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است