Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@21:15:22 GMT

ترامپ همچنان از هالیوود کسب درآمد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۴۳۷۵

ترامپ همچنان از هالیوود کسب درآمد می‌کند

 با وجود به دست آوردن مقام ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، دونالد ترامپ به طور مداوم مشغول کسب درآمد قابل توجه از هالیوود بوده است.

گزارش مالی رییس‌جمهور که جمعه شب منتشر شد، جریان‌های درآمدی مختلف او در سال ۲۰۱۹ را به تصویر کشید. با وجود اینکه این سند نشان می‌دهد که او بیشتر درآمدش را از املاک فراوانش از جمله اقامت‌گاه مارالاگو به دست می‌آورد اما همچنین آشکار می‌کند که او درآمدهای چشمگیری از هالیوود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استناد به این گزارش، ترامپ در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۶ میلیون دلار در قالب سود تهیه از شرکت ترامپ پروداکشنز کسب کرده که تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی «کارآموز» و «کارآموز سلبریتی» بوده است. او همچنین هنوز از انجمن بازیگران و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) حقوق بازنشستگی دریافت می‌کند که سال گذشته معادل با ۸۶۵۰۰ دلار بود.

اما این‌ها تنها درآمدهای هالیوودی چهل‌وپنجمین رییس‌جمهور آمریکا نبود. ترامپ همچنین از چند پروژه بهره مالکانه دریافت کرده است. حق امتیاز دریافتی او برای کارش در فیلم سال ۱۹۹۴ «حقه‌بازهای کوچک» پنلوپه اسفریس بین ۲۰۱ تا هزار دلار بود. او همچنین برای پروژه‌های بدون نام استودیو برادران وارنر و انترتینمنت پارتنرز در همین حدود حقوق دریافت کرد.

برنامه «کارآموز» نام برنامه تلویزیونی واقع‌گرایانه (رئالیتی شو) است، که توسط مارک برنت ساخته، و به میزبانی املاک و مستغلات دونالد ترامپ ایجاد شد. ترامپ که اصل ثروتش را از خرید و فروش املاک به‌دست آورده، در هر قسمت از این برنامه یک «مصاحبه شغلی نهایی» با شرکت کنندگان انجام می‌داد.

۲۵۸۲۴۵ کد خبر 1417098

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اوضاع در بیشتر دانشگاه های مطرح آمریکا همچنان امنیتی است و اعتراضات گسترده ضد صهیونیستی دانشجویان این دانشگاه ها ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با وجود اینکه تاکنون پلیس و گارد ملی آمریکا صدها دانشجو و استاد دانشگاه را به خاطر شرکت در تجمع ضد صهیونیستی دستگیر کرده اند، اما این اعتراضات همچنان ادامه دارد.

پایگاه اطلاع رسانی تلویزیون سی ان ان آمریکا اعلام کرد که تلاش ها برای مهار اوضاع در دانشگاه تاکنون با شکست روبرو بوده است.

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟