Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان، گفت:دوری از حواشی و توجه به اهداف رمز موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، به مناسبت ۱۲ مرداد؛ سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مهندس شاهرخی، استاندار همدان با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید سعید شاهرخی در دیدار با حجت الاسلام فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، و اعضای این شورا، گفت: سال‌روز تأسیس نهاد انقلابی شورای تبلیغات اسلامی، را به کلیه همکاران این نهاد تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اقدامات و فعالیت‌های شورای تبلیغات اسلامی در سراسر کشور و به تبع آن در استان همدان تاثیرگذار بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه از نظرات کارشناسی شده و برنامه‌های پیشنهادی شورای تبلیغات اسلامی در استان، استقبال می‌کنیم، گفت: مهمترین رمز موفقیت شورای تبلیغات اسلامی در استان، دوری از حواشی و توجه به پیشبرد اهداف بلند این نهاد است.

وی با تاکید بر اینکه نوع رفتار و سیاست اتخاذی شورای تبلیغات اسلامی در استان امیدوار کننده است، افزود: از کلیه امکانات و طرفیت‌های موجود در استان برای پیشبرد اهداف شورای تبلیغات اسلامی استفاده خواهیم کرد.

شاهرخی تصریح کرد: مبنای فعالیت ما در استان انسجام و وحدت بین مسئولان است که این اصل باید مورد توجه کلیه دستگاه‌های اجرایی دیگر نهادها قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان