Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: به محض مشخص شدن تکلیف قراردادهای داخلی، نسبت به پرداخت بدهی‌های خارجی هم اقدام خواهیم کرد. - اخبار ورزشی -

احسن شیرکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آماده سازی تیم شهرداری ورامین برای فصل جدید لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در حال برگزاری اردوی چهارم خود هستیم و در واقع 4 هفته تمرین را پشت سرگذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم کم در حال پیشرفت هستیم. در این فصل بیشتر تلاش کردیم از بازیکنان جوان بومی در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم. تغییر زیادی در دستور کار خود نداریم.

لیبرو تیم شهرداری ورامین ادامه داد: خیلی دوست داریم که چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم ولی وضعیت قرمز کرونا مانع از برنامه ریزی برای این کار شده است.

شهنازی: مربیان بزرگ والیبال جهان در مورد ایران با احتیاط رفتار می‌کنند/ ما با کل دنیا فرق داریم!

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: مجید تابش‌نژاد، سرمربی جدید تیم، کارش را به خوبی پیش می‌برد. امسال تصمیم داریم بی‌صداتر از سال‌های قبل حرکت کنیم.

شیرکوند درباره بدهی‌های خارجی تیم تصریح کرد:‌ روز گذشته،‌ نشست سازنده‌ای داشتیم که مقرر قراردادهای بازیکنان در طی روزهای آتی نهایی و پرداخت شود. به محض مشخص شدن تکلیف این قراردادها، نسبت به پرداخت بدهی‌های خارجی هم اقدام خواهیم کرد.

تیم شهرداری ورامین مبالغی را به آندریاس فراگکاس یونانی و آندری کوتسموس اوکراینی از سال‌های قبل بدهکار است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال بیشتر بخوانید... سایپا و شهرداری ورامین در لیست تحریم فدراسیون جهانی والیبال+عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سایپا و شهرداری ورامین در لیست تحریم فدراسیون جهانی والیبال+عکس واژه های کاربردی مرتبط والیبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی ۲ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۳ مظفری‌زاده: دیاباته روی مصلح خطا کرد و پنالتی استقلال اشتباه بود/ داور به درستی رضاوند را اخراج کرد ۴ تاریخ‌سازی آرتتا با قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس ۵ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۶ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۷ قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست ۸ جدول سری A در پایان شب اولِ هفته آخر مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود تیم منتخب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال اصغری‌مقدم: می‌توانیم لیگ برتر فوتسال را مانند سال گذشته و با تماشاگر برگزار کنیم/ اگر کاندلاس خوب بود، چرا اجازه دادیم برود؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد «علاج تحریم»| علیزاده: دیپلماسی مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌هاست پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال شهرداری ورامین بدهی های خارجی جام حذفی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو

حسین رنجبران در گفت وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت پرداختی به داروخانه ها گفت: سازمان بیمه سلامت با ۱۳ هزار و ۵۰۰ داروخانه طرف قرارداد است، این سازمان مطالبات داروخانه ها را تا پایان سال ۱۴۰۲ پرداخت نموده است، در قالب مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی پرداختی تا دی ماه سال گذشته توسط سازمان هدفمندی انجام شد و تنها دو ماه باقی مانده است که سازمان برنامه و بودجه طی چند روز گذشته این منابع را به سازمان های بیمه گر تخصیص داد، لذا درتلاش هستیم مطالبات دو ماهه باقی مانده از سال گذشته طی چند روز آینده با همکاری سازمان هدفمندی پرداخت شود.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات لازم برای پرداخت مطالبات فروردین ماه سال جاری سهم سازمان نیز در حال انجام است.

رنجبران در خصوص پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی، تصریح کرد: از تیرماه سال گذشته سازمان هدفمندی پرداختی ها را انجام می دهد، این در حالی است که تا قبل از آن سازمان های بیمه گر به مدت یک سال این کار را انجام می دادند؛.خوشبختانه سازمان بیمه سلامت، یک سال در پرداخت منظم ما به التفاوت نرخ ارز ترجیحی با سازمان برنامه و بودجه همکاری مناسب داشت و همواره داروسازان، تقدیر وتشکر در پرداختی منظم در آن مقطع از دولت و سازمان برنامه و بودجه و سازمان بیمه سلامت داشته اند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز ترجیحی بر عهده چند مجموعه بوده و مشکلاتی برای داروسازان و شرکت های دارویی ایجاد شده است، لذا پیشنهاد می شود اگر این مساله به روال گذشته برگشته و با نظارت دقیق سازمان برنامه و بودجه باشد؛ می توان از ایجاد مشکل برای پزشکان داروساز، جلوگیری و رضایتمندی بیمه شدگان در دریافت خدمات را افزایش داد.

کد خبر 6092736 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس