Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، داستان خرید، فروش و تعمیرات لوازم خانگی امروز کشور ما نسبت به چند سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. شرایط اقتصادی، تحریم‌ها، خروج برندهای معتبر لوازم خانگی از ایران و اختلال در همکاری این برندها با نمایندگی‌های رسمی خود، بر این وجه بازار نیز تاثیر مستقیم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که مثلاً اگر برای خرید یک تلویزیون ۵ میلیون تومان هزینه می‌کردید، امروز برای خرید همان تلویزیون باید ۳ تا ۴ برابر هزینه کنید؛ بنابراین به تبع آن هزینه تعمیرات و تعویض قطعات لوازم خانگی نیز چندین برابر شده است. در این میان یکی از مسائل مهم، سطح کیفیت خدمات تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد و شاید این موضوع در یکی دو سال گذشته مثل امروز پررنگ نبود؛ چرا که در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی، خیلی از افراد توانایی خرید یک وسیله جدید را ندارند و تعویض هر یک از لوازم خانگی برای اکثر مردم بسیار گران تمام می‌شود.

در این میان شناخت شرکت‌های معتبر تعمیرات لوازم خانگی می‌تواند کمک شایانی به شما در انتخاب و پیدا کردن یک تکنسین حرفه ای و باتجربه کند. مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، با وجود اینکه نمایندگی ال جی در تهران و سایر شهرها نمی‌باشد اما سال‌هاست که با بالاترین کیفیت ممکن، در حال ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی به مشتریان این برند معتبر و قدیمی است

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

همان طور که پیش‌تر اشاره شد، کاراباما در زمینه تعمیر لوازم خانگی سنگین از جمله، تعمیرات کولر گازی، تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی اجاق گاز، پکیج دیواری و … فعالیت تخصصی دارد. کاراباما با حساسیت ویژه ای که در زمینه استخدام تعمیرکاران و تکنسین‌های خود به خرج می‌دهد، به مشتریان خود بابت تعمیراتی که انجام می‌دهند، با اطمینان کامل، ۱۸۰ روز گارانتی می‌دهد و این موضوع خود نشان دهنده اطمینان بالای کاراباما از کیفیت خدمات تعمیرات تکنسین‌های خود است. جالب است بدانید که میانگین تجربه و سابقه کاری تکنسین‌های زبده کارباما ۱۳ سال است و اکثر آنها سابقه کار در شرکت‌ها و نمایندگی‌های برندهای معتبری همچون گلدیران و سام سرویس را داشته اند. کلیه تکنسین‌های این مرکز هر ساله با گذراندن دوره‌های تخصصی، دانش و تخصص فنی خود را همگام با پیشرفت تکنولوژی لوازم خانگی بروز می‌کنند، لذا دغدغه‌ای بابت تعمیرات دستگاه‌های با فناوری جدید و پیچیده ندارند.

در حال حاضر کاراباما در استان‌های تهران، البرز، اصفهان و گیلان در حال سرویس دهی است و در آینده‌ای نزدیک خدمات خود را در سایر استان‌ها و شهرهای ایران توسعه خواهد داد.

خدمات کاراباما برای لوازم خانگی سامسونگ و ال جی

با توجه به این موضوع مهم که اکثر مردم ایران در خانه خود حداقل از یکی از لوازم خانگی برند سامسونگ یا ال جی استفاده می‌کنند و با تشدید تحریم‌ها نمایندگی ال جی و نمایندگی سامسونگ در تهران و سایر شهرهای ایران جمع شده است، کاربران لوازم خانگی سامسونگ و ال جی برای بروز مشکل در دستگاه‌های خود و پیدا نکردن قطعات آن‌ها بسیار نگران هستند.
کاراباما با توجه به اهمیت و حساسیت بالای این موضوع و با توجه به تعداد مشتریان زیادی که دستگاه‌های ال جی و سامسونگ دارند، تمام تکنسین‌های خود را موظف کرده است که با هدف عدم تحمیل هزینه اضافی به مشتریان، تمام تلاش خود را در جهت تعمیر قطعات لوازم خانگی انجام دهند و در نهایت اگر قطعات قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض قطعه مورد نظر می‌نمایند.

البته در مورد سایر برندها نیز خط مشی کاراباما به همین گونه است، اما با توجه به تعداد بسیار بالای کاربران برند ال جی و سامسونگ و مشکلاتی که برای نمایندگی سامسونگ و نمایندگی ال جی در جهت همکاری و وارد کردن قطعات کره ای پیش آمده، حساسیت موضوع برای دارندگان دستگاه‌های این برندها بالاتر از سایر برندهاست.

بنابراین در صورتی که هر یک از لوازم خانگی ال جی، سامسونگ، بوش و … شما دچار مشکل شده است، باتوجه به ویژگی‌های منحصربه فرد کاراباما می‌توانید از خدمات باکیفیت این شرکت بهترین استفاده را نمایید. فقط کافی است درخواست خود را از طریق تماس و یا سایت کاراباما ثبت نمایید و از خدمات آن بهرمند شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4988858

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران خودرو قیمت دلار سایپا بیمه خودروسازان کسب و کار قیمت خودرو تولید داخلی قیمت یورو گروه صنعتی ایران خودرو مجید باقری اپلیکیشن آپ تعمیرات لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه