Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: قطعه اول و دوم پروژه چرمشهر-آبیک به طول ۵۳ کیلومتر ظرف دو ماه آینده با تکمیل ابنیه و پل تالاب صالحیه طبق وعده مجری و پیمانکار، به سرانجام می‌رسد.

عزیزاله شهبازی در بازدید از ابر پروژه ملی چرمشهر_آبیک در محدوده البرز که روز یکشنبه ۱۲ مرداد صورت گرفت، با اشاره به اینکه این پروژه غدیر نامگذاری می‌شود، افزود: حدود ۴۳ کیلومتر از این پروژه ۱۵۸ کیلومتری در محدوده استان البرز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه برآورد اعتباری این پروژه از آغاز، ۲۶۰۰ میلیارد تومان بوده و اکنون نیز هزار میلیارد تومان به آن افزوده شده، ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۴ آغاز شد و دو منطقه آن در البرز واقع شده است.

شهبازی گفت: این مسیر به عنوان یک ابر پروژه می‌تواند نقش بسزایی در تسهیل و تسریع حمل و نقل کشور و به ویژه کاهش بار ترافیک خودروهای سبک و سنگین از محورهای مواصلاتی البرز دارد.

وی افزود: این مسیر تاثیر بالایی در بازگشایی ریه‌های تنفسی البرز دارد چراکه با بهره برداری از آن ۲۰ درصد بار ترافیک محورهای مواصلاتی استان کاهش می یابد.

استاندار البرز اضافه کرد: این اولین آزادراهی است که به گونه‌ای برنامه ریزی و طراحی شد که خودروها می‌توانند در آن ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت سرعت مجاز داشته باشند.

وی گفت: قطعه اول و دوم این پروژه به طول ۵۳ کیلومتر ظرف دو ماه آینده با تکمیل ابنیه و پل تالاب صالحیه طبق وعده مجری و پیمانکار، به سرانجام می‌رسد.

شهبازی افزود: با توجه به مطالبات مردمی و باری که خودروها می‌توانند برای ۱۴ استان داشته باشند قطعات ۱ و ۲ از قطعات ۳ و ۴ اهمیت بیشتری دارند از این رو وزارت راه و شهرسازی، شرکت ساخت بزرگراه‌های کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای این امر با اشتراک نظر، اهتمام ویژه ای دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری البرز چرمشهر آبیک البرز وزارت راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟