Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور اتریش اعلام کرده که به زودی برای نظارت بر مرزها به منظور مقابله با هجوم پناهندگان از عملیات پهپادی استفاده می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "وینر سایتونگ"، اتریش اعلام کرده است که برای حمایت از مرزهای خود برای مقابله با هجوم پناهندگان از پهپاد استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"کارل ناهمر"، وزیر کشور اتریش اعلام کرد که در آگوست یک عملیات آزمایشی پهپادی در مرزهای مجارستان و اسلوونی آغاز می شود.

"ناهمر" می خواهد اواخر آگوست برای اطلاع پیدا کردن از وضعیت فعلی پناهندگان به یونان سفر کند.

در برنامه های دولتی آمده است: تا زمانی که حفاظت از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا بدون نقص شکل نگیرد مرزهای داخلی اتریش باید مورد نظارت قرار گیرد و طبق برنامه دولت ازابزار کمکی فنی بیشتری باید برای این منظور استفاده شود. در حال حاضر اتریش از دوربین های حرارتی تصویری زمینی برای این منظور استفاده می کند.

وزیر کشور اتریش اعلام کرد: ما حالا می خواهیم گام بعدی را برداریم و با نظارت هوایی از منطقه مرزی از یک سو کنترل ها را تقویت کنیم و از طرف دیگر به نتایج سریع تری در زمینه تحقیقات در مبارزه با قاچاق دست یابیم.

وزیر کشور اتریش با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر عکس های هوایی در مرزها با هلیکوپترها گرفته می شود که استفاده از آن نسبتا گران است گفت: هواپیماهای بدون سرنشین می توانند بخش هایی از این کار را بسیار کارآمدتر و مقرون به صرفه تر انجام دهند.

وی تاکید کرد: حالا این مسئله برای اتریش مطرح است که نظارت های مرزی را همچنین به قرن 21 بیاورد.

ناهمر تاکید کرد که اسلوونی و مجارستان در جریان این طرح دولت اتریش قرار گرفته و بسیار از آن استقبال کرده اند.

مهاجرت های غیر قانونی به اروپا همچنین از موضوعات اصلی یک کنفرانس که در ماه جولای در وین برگزار شد نیز بود. نتیجه این کنفرانس این بود که یک بستر همکاری برای یافتن راهکارها و پرکردن شکاف ها ایجاد شود.

وزیر کشور اتریش همچنین گفت : ما می خواهیم به کشورهای بالکان غربی نشان دهیم که آن ها را تنها نمی گذاریم.

حمایت های بیشتر از مرزهای خارجی اروپا در چارچوب یک بستر همکاری موضوع سفر چند روز آینده وزیر کشور اتریش به یونان خواهد بود که اواخر آگوست برگزار می شود.

شرایط نابسامان پناهندگان ونزوئلایی در برزیل

وزیر کشور اتریش همچنین اعلام کرد که کشورش دیگر نمی تواند پناهندگان بیشتری را بپذیرد.

مسئله تقسیم عادلانه پناهندگان در اتحادیه اروپا همچنان از موضوعات مورد مناقشه بین کشورهای اروپایی است و اتریش از مخالفان این طرح بروکسل است.

کشورهای مرزی اتحادیه اروپا از جمله یونان و ایتالیا به شدت از عدم توافق کشورهای اروپایی درباره مسئله پذیرش پناهندگان رنج برده و تحت فشار بالای هجوم پناهندگان به این اتحادیه قرار دارند.

اننتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا بیشتر بخوانید... شرایط نابسامان پناهندگان ونزوئلایی در برزیل اردوگاه پناهندگان موریای یونان، جهنمی بر روی کره زمین هشدار مقام آلمانی درباره وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه پناهندگان یونان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شرایط نابسامان پناهندگان ونزوئلایی در برزیل اردوگاه پناهندگان موریای یونان، جهنمی بر روی کره زمین هشدار مقام آلمانی درباره وقوع فاجعه انسانی در اردوگاه پناهندگان یونان واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۲ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۳ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند ۴ مذاکرات ژاپن با یک شرکت داروسازی برای خرید واکسن کرونا ۵ مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود ۶ چرا اسرائیل شانسی برای گزینه نظامی در لبنان ندارد؟ ۷ ریانووستی: توزیع واکسن کرونا در روسیه از دو هفته آینده آغاز می‌شود ۸ وخامت حال «ترکی آل الشیخ» شاهزاده سعودی و انتقال وی به بیمارستانی در آمریکا مهمترین اخبار بین الملل گزارش| آیا نخست وزیر و رئیس جمهور عراق حق انحلال پارلمان را دارند؟ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند رژیم اسرائیل و بحران‌های سهمگین؛ شگرد نخ‌نما شده نتانیاهو برای فرار از بحران یونهاپ: ایران و کره جنوبی کارگروه تجارت کالاهای پزشکی تشکیل می‌دهند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد نمکی: در کوتاه‌‌تر از ۲ ماه از واردکننده تجهیزات پزشکی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم «علاج تحریم»| علیزاده: دیپلماسی مقاومت و اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم‌هاست پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اتحادیه اروپا اردوگاه پناهندگان وزیر کشور اتریش اتریش اعلام هجوم پناهندگان اتحادیه اروپا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟

چندی پیش خبری مورد اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی کشور منتشر و اعلام شد که بناست دربازه زمانی سه ساله دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی در مرزهای مشترک میان ایران و افغانستان ساخته شود. در همین راستا نیز جانشین فرمانده فراجا توضیحاتی بیشتر از اجرای این طرح را ارائه کرده است.

سردار قاسم رضایی درباره اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی گفت: مسئولیت مرزهای کشور با فرماندهی انتظامی است و مرزبانی وظیفه کنترل و مدیریت مرزها را دارد. در بعضی از مرزها مانند مرزهای شمال غربی و مرزهای شرقی، تهدیداتی از آن سوی مرزها وجود دارد که ما با آن مقابله می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ادامه داد: به عنوان مثال حمل و نقل مواد مخدر یا تردد اشرار و حتی نفوذ تروریست ها ممکن است از این مرزها صورت بگیرد. در همین راستا و بنابر درخواست پلیس، مقرر شد انسدادهای فیزیکی در این مرزها ایجاد شود تا کنترل و مدیریت آن ها بهتر صورت گیرد.

رضایی اظهارکرد: بنابراین با مدیریت فراجا و استفاده از نظرات کارشناسی مرزبانی و بودجه‌ای که دولت تامین کرده است، مقرر شد از امکانات مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت این دیوارها نیز استفاده شود. در صورت نیاز با سپاه پاسداران نیز هماهنگی‌هایی صورت خواهد گرفت و از ظرفیت آنان نیز استفاده خواهیم کرد. در واقع این طرح، طرح پلیس است که ارتش به خاطر داشتن دانش فنی مناسب اجرای آن را بر عهده گرفته است. در مجموع فراجا مسئول تامین امنیت مرزهای کشور است.

وی با بیان اینکه همه منطقه دیوارکشی نخواهد شد؛ افزود: تنها در نقاطی که آسیب پذیری وجود دارد این انسداد فیزیکی ایجاد می‌شود. علاوه بر آن مرزبانان و مرزنشینان غیور ما نیز در تامین امنیت مشارکت دارند. خوشبختانه تجهیزات خوبی نیز برای رصد و پایش مرزها در اختیار فراجا قرار دارد و البته این تجهیزات بیشتر هم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روح جاسوسان شوروی بازگشته؛ افزایش عملیات خرابکارانه روسیه در اروپا
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان