Web Analytics Made Easy - Statcounter

با احکام داود عزیزی، رئیس و اعضاء کمیته تنیس ساحلی فدراسیون تنیس منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ طی حکمی از سوی «داود عزیزی» رییس فدراسیون تنیس، « علیرضا لطفیان » به عنوان رئیس کمیته تنیس ساحلی این فدراسیون منصوب شد . همچنین در احکامی جداگانه، « علی زنگانه » از گلستان  به عنوان دبیر کمیته ، « مهدی اعتمادی» از استان بوشهر ، « احمد زیبایی » از استان خوزستان  ، «آیت کاظم زاده  » از استان گیلان ،  « جلیل الله تاج گذاری » از استان هرمزگان و  «عبدالنبی شرفی » از جزیره کیش به عنوان اعضاء کمیته منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم معارفه کمیته تنیس ساحلی با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون و فرزین ضیاء آذری سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد و رئیس و سایر اعضاء این کمیته به صورت آنلاین با رییس و سرپرست دبیری ارتباط داشتند.   داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس  با تاکید به توسعه هر چه بیشتر تنیس ساحلی اظهار داشت : با توجه به اینکه طی سال های گذشته اتفاقات خوبی در استان های مازندران و گلستان رقم خورد و ما با انتخاب نفراتی در استان های شمالی و جنوبی به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا این رشته در سطح کشور گسترش یابد.    وی ادامه داد: لزوماً نیاز نیست تا مسابقات این رشته در شهرهای ساحلی برگزار شود و این کمیته می تواند از علاقه مندی و پتانسیل سایر استان ها به خصوص مناطق توریستی به نحو احسن استفاده کند و ما مسابقاتی در بالاترین کیفیت داشته باشیم.    رئیس فدراسیون تنیس گفت : امیدوارم با همکاری اعضاء کمیته اهداف پیش رو در جهت برگزاری رویدادهای مختلف فراهم شود و تصمیمات به صورت ملی اتخاذ شود.   در این مراسم، فرزین ضیاء آذری سرپرست دبیری فدراسیون نیز ضمن تبریک به رئیس و اعضاء کمیته گفت: با توجه به اینکه تنیس ساحلی رشته جذابی است به همین دلیل ما می توانیم با فراهم کردن شرایط مساعد، علاقه مندان بیشتری را در سطح کشور به این رشته جذب کنیم.  سرپرست دبیری فدراسیون تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این رشته، قهرمان پروی در استان های شمالی و پررنگ شدن عملکرد استان های جنوبی و در نهایت کشور است.     انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تنیس سرپرست دبیری اعضاء کمیته داود عزیزی تنیس ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید

 آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر- فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری - شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد- امیر علی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر - علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.

به این ترتیب نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که از ۷ لغایت ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید