Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز لله‌گانی در دیدار از دفتر سرپرستی  خبرگزاری خبرآنلاین  در استان به مناسبت روز خبرنگار افزود: این رزمایش با هدف کمک به افراد بی بضاعت جامعه برگزار می شود .
رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: در مرحله اول رزمایش حدود ۲۰۰  میلیارد ریال  جمع آوری که ارزش ریالی بسته های توزیع شده ۴ میلیون ریال می باشد .
وی افزود  : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات و کمک مومنانه در نیمه شعبان آغاز و پایگاه های مقاومت بسیچ کار جمع آوری  را شروع نمودند
وی ادامه داد : این کمکها بصورت محله ای جمع آوری ودرهمان محله بین نیازمندان توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی شناسایی افراد بی بضاعت توسط کمیته امداد، بهزیستی و پایگاه های بسیج انجام شد .
وی گفت: رسالت رسانه ها خنثی کردن اهداف دشمنان در ایجاد فضای یأس ونومیدی بین مردم ، معرفی الگوهای موفق در زمینه خدمت رسانی و تهییج مردم برای پیوستن به این رزمایش می باشد.
 اینگونه رزمایش ها می توانند در جهت امید آفرینی و بالا بردن روحیه مردم ، رسیدگی جدی به جامعه کمتر برخوردار  و بسیح نمودن همه مسئولان کشوری و استانی در خدمت به محرومان نقش بسزایی داشته باشند.
امیدواریم انشاء الله تا پایان بیماری کرونا  این گونه اقدامات زیبا و اثرگذار ادامه داشته باشند.

48

کد خبر 1417130

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این پایگاه سلامت در زمینی به مساحت ۳۴۵ متر مربع و ۲۲۰ متر بنا در یک طبقه به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از ساکنان محله ناسارو اسفنجان در مدت ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • سفر استاندار چهارمحال وبختیاری به ناغان
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری