Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تقدیر و تجلیل هیئت نظارت استان از برگزار کنندگان انتخابات اسفندماه ۹۸ در استان همدان در سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان قانون اساسی برگزار شد.

سید سعید شاهرخی در این مراسم گفت: نکته بارز در انتخابات اسفندماه بی طرفی، امانت‌داری، صداقت، هماهنگی و همدلی بین هیئت‌های نظارت، دستگاه‌های اجرایی و بازرسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال آینده برگزاری سه انتخابات بزرگ در استان همدان را در پیش‌رو داریم که انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی است، گفت: باید همانند انتخابات اسفند ماه، برای انتخابات سال آتی، با وفاق و همدلی، دوباره برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی طراحی و اجرا شود.

استاندار همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر خود از تلاش و خدمات دولت‌های ادوار گذشته تقدیر کردند، گفت: رسانه‌های معاند در حال القای ناکارآمدی دولت‌ها، دلسرد کردن مردم و همچنین در پی فاصله انداختن بین مردم و صندوق‌های رأی هستند تا مردم مشارکت کمتری داشته باشند.

شاهرخی عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در مقابل جوسازی‌های رسانه‌های جریان‌های معاند این است که باید با رفتار و کردار خود، اعتماد مردمی را برای حضوری پرشور در پای صندوق‌ها و مشارکت در انتخابات افزایش دهیم.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد شورای نگهبان همواره، مورد تأیید امام راحل و مقام عظمای ولایت بوده و هست از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت‌های نظارت، دستگاه‌های اجرایی، بازرسی و همچنین حضور پررنگ و مؤثر اعضای شورای تأمین، فرمانداران و تمامی دست اندر کاران برگزاری انتخابات اسفندماه تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 4989121

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج ماه محرم بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است