Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: املاک و اموال مازاد میراث پدری مدیران کهگیلویه و بویراحمد نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به نکاتی اشاره کرد و گفت: یکی بحث اموال مازاد استان است که بخشنامه کشوری آمده و تامین ۹۰ میلیارد جهت پاداش خدمت و فوق‌العاده شغل و دیگر موارد از این راه باید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص برخی اهمال‌ها در زمینه مستندسازی اموال و املاک مازاد ادارات و سازمان‌ها در استان گفت: به روند مستندسازی در گذشته ورود نمی‌کنم! اما در این یک سال در بحث مستندسازی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

این مسوول گفت: هر چند دولت با مشکلات زیادی روبروست اما برای طرح‌های عمرانی و جهش تولید با گشاده دستی وارد می شود و می‌خواهد که مشکلات را حل کند.

استاندار گفت: در کل کشور ما هم درصدی هستیم کلی اموال مازاد و منقول وجود دارد که مسوولان فکر می کنند ملک و ارث شخصی آن‌هاست و سال به سال هم این املاک فرسایش پیدا می‌کند و باید پول نگهبان هم بپردازند و اکنون خیلی اموال و املاک در استان داریم که استفاده‌ای از آن‌ها نمی‌شود.

وی گفت: نقطه قوت بخشنامه این است که هر چه فروخته شود به خزانه استان برمی‌گردد و خیلی از آن به طرح‌های عمرانی می‌خورد و دستگاه‌ها این گونه چابک و چالاک می‌شوند اما با ماندن این اموال به غیر از ضرر چیز دیگری عاید نمی‌شود.

وی گفت: وزیر اقتصاد از اقدامات استان ما تشکر کرد اما تا زمانی که این‌ها به فروش برسند خیلی کار داریم لیست اموال در اختیار اقتصاد دارایی است و هیچ دستگاهی امکان پنهان کاری هم ندارد و ما هم نمی‌پذیریم.

استاندار خاطرنشان کرد: بخشی از این املاک برای طرح اقدام ملی مسکن است که دستور رییس‌جمهور بوده و در حالی که وزیر می‌گوید ضروری است و خودشان از ما می‌خواهند این کار را بکنیم و امروز چیزی که می‌تواند قیمت مسکن را بشکند همین است.

وی در ادامه جلسه گفت: انتظار داریم دستگاه‌هایی که آرای قطعی علیه آن‌ها می‌آید به فعال کردن کارشناسان حقوقی بپردازند و نباید خود کارشناسان حقوقی علیه دستگاه خودشان اقدام کنند! نباید دستگاهی به دلیل عدم واریز مبلغی با مشکلات و بدهی سنگین‌تری روبرو شود.

وی در خصوص جذب اسناد خزانه هم گفت: وقتی ما آمدیم کل جذب اسناد خزانه استان ۳۰ درصد بود که ظرف یک ماه به ۱۰۰ درصد رسید و به همه شما بگویم که به غیر از ۱۰۰ درصد هیچ عددی را نخواهم پذیرفت و نارضایتی خودم را کتبا به مدیران کشوری شما اعلام می‌کنم.

استاندار با بیان این که مبالغ خوبی نقدینگی به استان تخصیص یافته و در زمینه اسناد خزانه هم استان در کل کشور خوب دیده شده است افزود: در کمتر جایی دیگر از کشور چنین وضعیتی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی خوبی در هفته دولت آماده افتتاح داریم که چشمگیر است و اتفاق بزرگی در استان خواهد افتاد و ۱۳ هزار شغل خواهیم داشت که باید شرایط را برای جوانان اشتغال استان فراهم کرد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد قیمت مسکن شغل کهگیلویه و بویراحمد اسناد خزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میزان بارش‌های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح) استان کهگیلویه وبویراحمد تا ساعت ۶:۳۰شنبه ۱۵اردیبهشت ۱۴۰۳ به این شرح است.

دوگنبدان ۷۹.۱

دلی خمسیر ۷۸

باشت ۷۸

فیلگاه ۷۶

ماهورباشت ۷۵

امامزاده جعفر ۷۲

سوق ۷۰

امامزاده پهلوان ۶۹

برم سبز ۶۹

دیشموک ۶۸

علی کرمی دمچنار ۶۷

بوستان ۶۵.۵

دهدشت ۶۵.۴

دیل ۶۴

گنجگون ۶۳.۸

سی سخت ۶۳.۷

دشتروم ۶۳.۵

ستنگان ۶۲.۵

سرفاریاب ۶۱

سرآب ننیز ۵۸

یاسوج فرودگاه ۵۷.۸

چرام ۵۶

منصورخانی کاکان ۵۶

گنجه‌ای ۵۵.۸

درغک ۵۵

وزگ ۵۴

کریک ۵۴

تنگ پیرزال ۵۳

تل گاه ۵۳

ممبی ۵۳

تنگ سرخ ۵۱

چیتاب ۵۰

لیکک ۴۸.۸

مارگون ۴۸

جاورده ۴۷

سرآسیاب یوسفی ۴۴

قلعه دختر ۴۴

لنده ۴۳

قلعه رئیسی ۴۰

پاتاوه ۳۸.۵

تنگ رواق ۳۶

موشمی زیلایی ۳۴

سیرون شبلیز ۲۴

 

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد