Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: در این طرح علاوه برآثار به نشر، کتاب‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی و موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز عرضه می‌شود.
او در خصوص برخی از عناوین مهم این طرح به ویژه در بخش کودک و نوجوان افزود: مجموعه ۴ جلدی یاران پیامبر به قلم محمود پوروهاب، مجموعه ۴ جلدی قصه‌های نهج البلاغه به قلم مجید ملامحمدی، جلد‌هایی از مجموعه جلدی پیامبر به قلم نقی سلیمانی، جلد‌هایی از مجموعه یک نفر تو را دوست دارد به قلم علی باباجانی، بهترین کریسمس من ازمرضیه جوکار از مهم‌ترین این آثار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) ادامه داد: اجرای طرح‌های مناسبتی تخفیفی در این انتشارات به تناوب تا پایان سال در دستور کار است.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندگی پیامبر فروشگاه کتاب آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید