Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر عامل «مجتمع فولاد خراسان» در ادامه پشتیبانی های اجتماعی این شرکت و همیاری با مدیران شهرستان در راستای ارتقای سلامت عمومی، با اهدای 500میلیون ریال کمک به هیات های ورزشی شهرستان موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی «مجتمع فولاد خراسان»، با توجه به چالش های ناشی از شیوع کرونا و دشواری های پیش آمده برای هیات های ورزشی شهرستان، در پی هماهنگی اداره «ورزش و جوانان» نیشابور با موافقت دکتر کسری غفوری، این مجتمع تیرماه امسال 500میلیون ریال به هیات های ورزشی شهرستان کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پی درخواست کاوه آهنگر، رییس اداره «ورزش و جوانان» نیشابور، این کمک به حساب ده هیات ورزشیِ معرفی شده واریز شد.
هیات های «پزشکی ورزشی»، «انجمن های ورزشی»، «شنا»، «ورزش های رزمی»، «دو و میدانی»، «جانبازان و معلولین»، «ورزش های همگانی»، «تیر و کمان»، «تنیس روی میز» و «کوهنوردی» هیات هایی هستند که با هماهنگی اداره «ورزش و جوانان» مشمول این کمک ها شدند.
شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان با بیان این که ایفای «مسئولیت اجتماعی» از راهبردهای مورد تاکید مدیریت عالی شرکت است، افزود: این شرکت، به عنوان یک شهروند حقوقی و در راستای تعهدات اخلاقی و اجتماعی خود، برنامه های قابل توجهی را برای توسعه زیرساخت های ورزش در نیشابور مدنظر دارد که امیدواریم با هماهنگی های صورت گرفته در قالب «معین اقتصادی» و حمایت مدیران اجرایی شهرستان شاهد به ثمر رسیدن آن ها در آینده نزدیک باشیم.
بقراط افزود: مجتمع فولاد خراسان با تاکید مدیرعامل شرکت، عمدتا با هدف بالا بردن نشاط جسمی و روحی و نیز همگانی کردن ورزش در میان چند هزار نفر عضو «خانواده بزرگ فولاد خراسان» نسبت به تدارک امکانات ورزشی در سطح شهر برای کارکنان محترم و خانواده ی ایشان و برگزاری منظم مسابقات داخلی اقدام کرده است که با توجه به جمعیت قابل توجه این خانواده، سهم قابل توجهی در ارتقای سلامت عمومی خواهد داشت. در عین حال با تاکید دکتر غفوری، با محوریت «منفعت عمومی» کمک و پشتیبانی از نهادهای اداری ورزش شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رییسه ورزش کارگری استان مرکزی اظهار کرد: ورزش کارگری استان باید در ۳ عرصه ورزش قهرمانی، ورزش آماتور و ورزش همگانی فعال باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: شادابی و طراوت در حوزه کارگری باید در این ۳ عرصه لحاظ شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی مدون است.

نظری بیان کرد: ورزش بانوان نیز در حوزه کارگری باید همانند ورزش کارگری آقایان مورد توجه قرار گیرد و در جنگ ترکیبی امروز سلامت بانوان و مادران خانواده باید تامین شود که یکی از موارد گرایش به ورزش است.

ورزش کارگری از سال ۹۱ در استان مرکزی تاسیس شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: بیش از ۶۰ درصد شاغلان استان مرکزی در بخش کارگری فعال هستند از این رو جزو استان های کارگری محسوب می شود.

جمشید امیدی افزود: ورزش کارگری از سال ۹۱ تاسیس شده و پا به پای ورزش استان کار را به پیش می فرد و عملکرد مناسبی نیز داشته و خدمات خوبی ارائه می کند.

۴۵ انجمن فعال ورزشی در استان وجود دارد

رییس هیات ورزش کارگری استان مرکزی نیز گفت: از سال ۹۱ با افتتاح هیات ورزش های کارگری، هیات های استانی نیز تشکیل شدند اما در بحث بودجه ای مشکلاتی وجود داشت.

مجید اسدی افزود: با تعامل و همکاری مدیران تعاون کار و رفاه اجتماعی، ورزش کارگری را پا به پای ورزش جوانان پیش ببریم.

وی عنوان کرد: ۴۵ انجمن فعال ورزشی متشکل از ۳۰ انجمن آقایان و ۱۵ انجمن بانوان فعال وجود دارد.

وی تاکید کرد: در سال در حوزه کارگری، مسابقات شهرستانی و استانی و کشوری نیز برگزار می شود که مسابقات والیبال واحد تولیدی شرکت واگن پارس حائز مقام جهانی شد.

کد خبر 6092416

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود