Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات با حضور امام جمعه و اعضای هیئت امنا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حاج نجفی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات در حاشیه این جلسه در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: شهرستان محلات برای چهارمین سال متوالی در سطح استان مرکزی و حتی بعضا در سطح کشور رتبه اول را در کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج نجفی کمک‌های مردمی در قالب نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدیه به ستاد عتبات عالیات شهرستان محلات تحویل شده و این کمک‌ها به کشور عراق ارسال شده است تا در باز سازی حرم ائمه در این کشور استفاده شود.

او اضافه کرد: این کمک‌ها نشانه ارادت مردم شهرستان محلات معروف به شهر دارالمومنین به اهل بیت علیه السلام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در شرایط کرونا و همچنین شرایط کنونی اقتصادی امسال دوباره رتبه اول کمک به عتبات عالیات را کسب کنیم.

در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات در خصوص برنامه ریزی فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات محلات در ماه محرم و صفر و همچنین تبلیغات لازم بحث و تبادل نظر شد.

استان مرکزی در سال ۹۸ رتبه پنجم  در مشارکت در طرح بازسازی عتبات عالیات را در بین ۳۱ استان کشور کسب کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات ستاد عتبات استان مرکزی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: شهرستان اصفهان با ۷ هزار و ۲۴۰ نفر زائر حج عمره بیت الله الحرام بیشترین تعداد زائران را در استان اصفهان به خود اختصاص داده است که در قالب ۲۶ کاروان با ۳۲ پرواز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به مدینه منوره و مکه مکرمه اعزام خواهند شد.


حجت‌الاسلام حسین اژدری افزود: بنابر آمار اعلام شده زائران استان اصفهان، ۹ درصد از زائرین کل کشور را به خود اختصاص داده‌اند.


وی گفت: کنگره حج در روز ۱۴ اردیبهشت، با حضور ۶۵۰۰ زائرن در سالن ۲۵ آبان مجموعه نقش جهان و کنگره دیگری هم در شهرستان نجف‌آباد به صورت جداگانه برگزار می‌شود.


مدیر حج و زیارت استان اصفهان خاطرنشان کرد: زائران حج عمره در قالب ۳ کاروان، در ۱۱ اردیبهشت به بیت‌الله الحرام مشرف می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم