Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و کاهش دما در استان گیلان و روز سه‌شنبه در استان‌های مازندران و شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود که موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها و خسارت به شالیزارها می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا گودرزی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز بیان کرد:‌ بعدازظهر امروز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ارتفاعات البرز مرکزی همچنین ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و هرمزگان، برخی نقاط کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری وزش باد و کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد، در این دو روز در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی همچنین ارتفاعات هرمزگان و کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعد و برق  و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر هم مواج خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا پایان هفته در نوار شرقی کشور خصوصاً زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک داریم و در این مدت شرق و مرکز خلیج‌فارس مواج است.

گودرزی بیان کرد: روز آینده وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و کاهش دما در استان گیلان و روز سه‌شنبه در استان‌های مازندران و شرق گیلان پیش‌بینی می‌شود که موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، آب‌گرفتگی، خسارت به شالیزارها، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید در مناطق کوهستانی خواهد شد، توصیه می‌شود بخش‌های مختلف کشاورزی تمیهدات لازم را به عمل آورند همچنین از توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، جهت باد جنوب‌شرقی و سرعت باد 14 کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 14 درصد است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و بعدازظهر وزش باد و در شب با احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 39 و 25 درجه خواهد بود.

گودرزی افزود: فردا اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 12 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

 

منبع: دانا

کلیدواژه: پیش بینی می شود وزش باد شدید رعد و برق سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • هشدار نارنجی هواشناسی به چند استان
  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر
  • پیش بینی رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی در نیمه غربی کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه