Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به اینکه این اقدام به عنوان بازگرداندن حس نوستالوژی برای دهه ۴۰ انجام می‌شود افزود: سالانه حدود ۳ میلیون نفر از شهروندان از خدمات این دستگاه بهره‌مند می‌شوند که این اقدام می تواند بهترین ظرفیت برای ادامه خدمات ورزشی باشد.  

امیر محسنی اضافه کرد: همچنین در این راستا در طول سال گذشته نیز مسابقات ورزشی برای یک میلیون و ۲۵۰ هزار نوجوان و جوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی توسط این نهاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه سازمان ورزش شهرداری تهران، متولی ورزش همگانی و شهروندی در پایتخت محسوب می‌شود، افزود:  آماده‌ایم تا استعدادیابی را برای ۵۱ فدراسیون ورزشی انجام دهیم چراکه مهم شناسایی استعدادها و بهره‌مندی از آنها توسط فدراسیون‌ها در سطح جهانی است.

محسنی با اشاره به یادگیری مهارت رانندگی تصریح کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بسیار بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده‌ها افزایش یابد.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران، با اشاره به اتمام طراحی ۴ دهکده ورزش در پایتخت، افزود: سایت سرخه حصار و ۵۰ هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه ۴۰ بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل رانی  برگزار می‌شد نیز برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری درنظر گرفته شده است.

وی از تبدیل این تفاهم نامه به چندین قرارداد خبر داد و خاطرنشان کرد: با این رویکرد ورزش پایه شهروندی منقطع نشده بلکه این طرح ها می تواند در سال های آینده ادامه دار باشد.

تفاهم همکاری این ۲ نهاد ورزشی  امروز -یکشنبه- در فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد که طی آن «مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون در خصوص توسعه این ورزش در پایتخت تاکید کرد. 

قلعه مرغی نام قریه ای واقع در دهستان غار بخش دوازده طهران قدیم و منطقه ۱۹ کنونی است.

کلمه قلعه‌مرغی در آغاز پیدایش هواپیما در ایران و پیش از باب شدن واژه فرودگاه، به عنوان محل فرود و پرواز و نگهداری هواپیما به کار می‌رفته است و از این رو، این نام روی این محل مانده‌است. 

این فرودگاه با واگذاری کاربری ارتش به شهرداری، به بوستان ولایت تغییر نام داده‌است. 

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی شهرداری تهران شهر تهران فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی شهرداری تهران شهر تهران شهرداری تهران اتومبیل رانی قلعه مرغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مقام‌آوران بین‌المللی، کشوری و منطقه در رقابت‌های قهرمانی گفت: آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان بیش از ۲۰ عنوان برنامه در این منطقه پیش‌بینی و اجرا شد که یکی از مهم‌ترین و پرشورترین این برنامه‌ها آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی منطقه بود.

وی افزود: در ویژه برنامه آئین تجلیل از مقام آوران ورزشی ۱۰۶ نفر از شهروندان در رده بین‌المللی و کشوری، همچنین از ۱۱۰ نفر از ورزشکاران در رده‌بندی منطقه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها مهم و ضروری است، تصریح کرد: در ورزش باید تعهد داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و در پی آن سلامت جامعه نیز بهبود ببخشیم.

قاضی‌عسگر ادامه داد: برای برون رفت از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم، زیرا ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید به‌صورت جامع و درست اقدام کنیم.

وی نقش شهرداری در توسعه ورزش را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در همه جای دنیا ورزش بدون حضور این نهاد ابتر است؛ هرگاه برنامه‌های ورزشی با شهرداری‌ها عجین باشد، اتفاقات خوبی برای ورزش شهر رقم خواهد خورد.

کد خبر 750149

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند