Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ایالت ویکتوریا در استرالیا محدودیت‌های تردد تازه‌ای برای مقابله با ویروس کرونا اعمال کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، ایالت ویکتوریا در استرالیا به دنبال شیوع دوباره ویروس کرونا در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد و اقدامات قرنطینه را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیل اندروس، نخست وزیر استرالیا اعلام کرد که محدودیتهای در نظر گرفته شده از روز یکشنبه اجرایی خواهند شد.

طبق قوانین جدید ساکنان ملبورن باید قانون منع تردد از ساعت 9 شب به بعد را رعایت کنند.

دستور عدم خروج از منزل برای اکثر مردم اجرا خواهد شد و تعداد کمتری از ساکنان این منطقه برای خروج از منازل خود مستثنی خواهند شد.

ساکنان اجازه تردد بیش از 5 کیلومتر دورتر از محل زندگی خود نداشته و ورزش تنها یکبار در روز برای افراد مجاز خواهد بود. طبق این دستور به صورت همزمان تنها یک نفر از اعضای خانواده اجازه حضور در مراکز خرید را خواهد داشت.

استرالیا با توجه به عملکرد مناسب خود در مقابله با ویروس کرونا موفق به مهار نسبی آن شده بود و از 17 هزار مبتلا به این ویروس تنها 200 مورد جان خود را از دست داده اند.

اما طی هفته های اخیر تعداد مبتلایان به کووید 19 افزایش یافته و مقامات این کشور را مجبور به اعمال دوباره محدودیتهای تردد در ایالت ویکتوریا کرده است.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "استرالیا" ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "استرالیا" ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ علاقه‌مندی ۲۰ کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا ۲ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۳ مذاکرات ژاپن با یک شرکت داروسازی برای خرید واکسن کرونا ۴ ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند ۵ مصاحبه| تحلیلگر آمریکایی: حمله موفق حزب‌الله منجر به سقوط دولت اسرائیل می‌شود ۶ علت سفر مقام پارلمانی روسیه به ایران پس از شیوع کرونا ۷ چرا اسرائیل شانسی برای گزینه نظامی در لبنان ندارد؟ ۸ عراق| منع ورود زائران به کربلای معلی تا ۱۳ محرم مهمترین اخبار بین الملل گزارش| آیا نخست وزیر و رئیس جمهور عراق حق انحلال پارلمان را دارند؟ ارتش یمن یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکایی را ساقط کرد درخواست فلسطین از دادگاه کیفری بین‌الملل برای تحقیق درباره جنایات رژیم صهیونیستی ظریف: تروریست‌ها از پناهگاههای امن خود در ایالات متحده و اروپا نفرت‌پراکنی می‌کنند مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از دقیق شدن راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری/ تاثیر ابتکار سپاه در افزایش قدرت موشکی مقاومت روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد سناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماست گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ نمکی: در کوتاه‌‌تر از ۲ ماه از واردکننده تجهیزات پزشکی به تولیدکننده و صادرکننده تبدیل شدیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار استرالیا ویروس کرونا اخبار استرالیا ویروس کرونا ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کوالالامپور، دانشجویان استرالیایی هم صدا با دانشجویان آمریکا ضمن اعلام همبستگی با مردم بی پناه فلسطین، علیه جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در کشتار غیر نظامیان غزه تظاهرات کردند.
دانشجویان دانشگاه سیدنی با برپایی چادر و استقرار در پایگاه ثابت مقابل ساختمان این دانشگاه، خواستار تحریم رژیم صهیونیستی و قطع روابط مالی دولت استرالیا با این رژیم کودک کش شدند...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات: 
دانشجویان استرالیایی

دیگر خبرها

  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد