Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رفیعی ظهر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، از افزایش ۱۰ درصدی دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ۱۵ هزار معلم تحصیل دانش آموزان را برعهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این استان ۲۰۰ هزار دانش آموزان دارد، اظهار کرد: ۱۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد دانش آموزان در شهرستان زنجان تحصیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: در این میان ۳۰ درصد از ساختمان‌های آموزشی در شهر زنجان است در حالی که ۷۰ درصد ساختماهای آموزشی در روستاها می‌باشد.

رفیعی تاکید کرد: در استان زنجان شهرک‌های حاشیه نشین گلشهر کاظمیه، پونک و الهیه در خصوص مدارس مشکل دارند و فضای آموزشی لازم در این شهرک‌ها وجود ندارد.

وی به شهریه مدارس غیر انتفاعی اشاره کرد و یاد آورشد: بر اساس قانون شهریه‌های ثابت مدارس غیرانتفاعی استان برای ارائه خدمات است که در دوران کرونایی نیز انجام می‌شود، باید پرداخت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، تصریح کرد: شهریه متغیر این نوع از مدارس استان تا زمانی که مدارس بازگشایی نشده‌اند نباید پرداخت شود و والدین نباید یونیفرم مدرسه تهیه کنند، چرا که در شرایط کرونایی وضعیت تغییر کرده است.

رفیعی گفت: از اسفندماه سال گذشته همزمان با تعطیلی مدارس مبالغ مدارس غیر انتفاعی بازگردانده شده است.

وی ابراز کرد: شرایط بازگشایی مدارس در مدارس دولتی و غیردولتی متناسب با وضعیت، قرمز، زرد و سفید کرونایی یکسان بوده و تفاوتی وجود ندارد و برای تمام دانش آموزان عدالت آموزشی اجرا می‌شود.

کد خبر 4989189

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رفیعی ویروس کرونا مدارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت سفارش کتب درسی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، ظهر امروز_ چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که پیش از این قرار بود از بیست‌وهشتم فروردین آغاز شود، از امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی «my.Gov.ir» یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی «my.medu.ir» یا سامانه «irtextbook.ir» مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از دهم تیر آغاز می‌شود و تا نهم شهریور ادامه دارد.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: همچنین دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از دهم تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.

وی گفت: کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده‌است، توزیع می‌شود.

کد خبر 747531

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • اعلام قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان | جزئیات درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان مشخص شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید