Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری مراسمات عزاداری در محرم امسال با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی در نشست خبری امروز که در ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که مورد توجه مردم و جامعه قرار گرفته، احیای مناسک و شعائر دینی است که از یک طرف بر اساس اعتقادات و دانش علمی بشر بخش مهمی از نیروی انسان ها را در حوزه سلامت معنوی محقق می‌کند، از طرف دیگر در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داریم که به عنوان مسئولین این کشور باید بهترین تصمیمات را اتخاذ کنیم تا حافظ جان و سلامت مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در خصوص موضوع محرم از طرف ستاد کرونا کشور دستوراتی ابلاغ شد تا بتوانیم زمینه حضور و اجتماع مردم در مراسمات محرم را فراهم کنیم، همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، مجموعه دستگاه های متولی در این عرصه به خصوص هیئات مذهبی، سخنرانان و مداحان در تبعیت از دستورات ابلاغیه ستاد کرونا باید تلاش کنند تا مردم امکان استفاده از مراسمات ماه محرم را داشته باشند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: در طول یک ماه گذشته جلسات متعددی را با مداحان، سخنرانان و مسئولین هیئات برگزار کردیم، مجموعه های مختلف دارای مسئولیت در استان هر کدام به تناسب مسئولیتی که داشتند با این افراد جلساتی را برگزار کردند تا در خصوص مراسم های ماه محرم تبادل نظر کنید و بهترین تصمیم را بگیریم.
وی ادامه داد: یک اجماع عمومی در کشور برای ایجاد امکانات و ظرفیت‌های برگزاری مراسم در ماه محرم ایجاد شده است، تمام دستورالعمل های بهداشتی، شرایط و ضوابط برگزاری مراسمات به صورت بنر چاپ شده و در اختیار هیئت ها قرار گرفته است.
عزت زمانی گفت: هیئت ها برای تولید ماسک و خرید لوازم بهداشتی مورد نیاز مانند تب‌سنج اعلام آمادگی کرده اند، همچنین زمان برگزاری مراسمات، سرکشی ها و نظارت ها از سوی سازمان‌های مسئول بر کار هیئت ها انجام می شود.
وی بیان کرد: نظارت ها در دو سطح، یکی توسط مسئولین استان و دیگری توسط صاحبان و متولیان هیئت ها انجام می شود، تلاش شده تا هیئت ها در فضای باز یا دارای سقف بلند مراسم خود را برگزار کنند و باید تمام پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا را رعایت کنند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: درحال حاضر 1700 هیئت ثبت شده و تعدادی هیئت ثبت نشده مانند هیئت های خانگی در استان فعال هستند که از تعدادی از این هیئت ها ممکن است امسال مراسم نداشته باشند.
وی گفت: هرساله افرادی به عنوان رابطین سلامت و بهداشت در هیئت ها حضور داشتند که امسال با برگزاری کلاس و دوره های آموزشی، این افراد با تجربه تر از سال های قبل درخدمت مردم هستند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سازمان تبليغات محرم سازمان تبلیغات اسلامی برگزاری مراسمات برگزاری مراسم ستاد کرونا هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه