Web Analytics Made Easy - Statcounter

زرگر گفت: اکنون در حال توزیع ماسک و محافظ به ظرفیت 300 هزارتایی در مناطق محروم و کم برخوردار از اقلام بهداشتی و مراقبتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جمال زرگر، رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، در رابطه با حضور هلال‌احمردر مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه اظهار کرد: با توجه به افزایش روند شیوع ویروس کرونا در مشهد و همچنین بالا رفتن تعداد مبتلایان به این بیماری، سازمان هلال‌احمر مشهد بیشترین تمرکزش را در بحث تهیه بسته‌‌های بهداشتی برای مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون نیز در حال توزیع ماسک و شیلد به ظرفیت 300 هزارتایی در مناطق محروم و کم برخوردار از اقلام بهداشتی و مراقبتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر مشهد مقدس تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد مسافران و زائران به مشهد تمام واحد‌های تب سنجی و غربالگری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان هلال‌احمر سازمانی مردمی بوده و خوشبختانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون نه‌تنها از تعداد امدادگران سازمان کاسته نشده بلکه اکنون بیش از 200 نفر نیز به‌صورت داوطلبانه آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی در روز‌های سخت کرونایی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا مناطق محروم هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان به میزبانی این جمعیت ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با رشد چشمگیر همراه بود، ابراز داشت: از این اعتبارات برای رفع کمبودها و دغدغه‌های استان استفاده خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه هلال احمر یکی از مواردی که باید از اعتبارات سفر بهره مند باشد، افزود: توجه به زیرساخت و تجهیز امکانات اولیه پایگاه‌های امداد و نجات موارد مهمی که نفع عمومی را در پی دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تکمیل و تجهیز امکانات هلال احمر استان در دستور کار است، ابراز داشت: اقدامات، امداد رسانی و ارائه خدمات بر پایه به روز شدن امکانات نیروهای امدادی است.

هاشمی از حضور بسیار پررنگ و ارزنده مجموعه جمعیت هلال احمر استان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و افزود: امدادگران و نجات گران استان با کمترین امکانات بهترین و بیشترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه کردند و این شایسته قدردانی است.

وی حضور به موقع امدادگران در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش خواند و بیان کرد: خدمت رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم اقدام مهم از سوی امدادگران و نجات گران است.

کد خبر 6088755

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد