Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو تاکید کرد که آنها در چند بازی امتیازهای حساسی از دست دادند و کارشان برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان سخت شده است. - اخبار ورزشی -

حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی تیمش برابر صنعت‌نفت در آبادان گفت: این بازی واقعا سخت بود و گرمای هوا در آبادان به شدت ما را آزار می‌داد ولی با این حال بازی خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به گل اول هم رسیدیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی در نهایت گل مساوی را روی یک ضربه پنالتی دریافت کردیم. صنعت‌نفت هم تیم خوبی بود و تلاش کرد تا به برد برسد، البته چند بازیکن تیم ما هم در این بازی حضور نداشتند و دست سرمربی تا حدودی بسته بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو با این تساوی کار سختی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان نخواهد داشت؟» تصریح کرد: ما در بازی‌های اخیر امتیازهای حساسی را از دست دادیم، ما از سایپا و پارس‌جنوبی جلو بودیم ولی گل تساوی را خوردیم و نمی‌دانم چرا این اتفاقات برای تیم ما رخ می‌دهد. الان کارمان برای سهمیه گرفتن سخت شده است، اگر می‌خواهیم به این مهم برسیم باید استقلال و سپاهان را شکست بدهیم.

جعفری در خصوص اینکه شهر خودرو هنوز با سهراب بختیاری‌زاده بردی در لیگ برتر به دست نیاورده است، خاطرنشان کرد: من بی‌جهت از یک مربی تعریف نمی‌کنم. آقا سهراب از لحاظ اخلاقی و فنی واقعا مربی خوبی است و تلاش می‌کند تا تیم را در بهترین شرایط قرار دهد. این مربی تازه کارش را در تیم ما شروع کرده و نیاز به زمان دارد، امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم تا زحمات کادر فنی و بازیکنان نتیجه بدهد.

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم شهر خودرو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم شهر خودرو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۲ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی ۳ قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست ۴ رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود ۵ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست‌وهفتم؛ استقلال به نایب قهرمانی نزدیک شد و شاهین به بقا امیدوار ۶ حاشیه‌های نورافکن در دیدار مقابل استقلال ۷ پاشازاده: به من گفتند فلان بازیکن روی نتیجه سرخپوشان با آلومینیوم شرط‌بندی کرده است/ آمار شاهین از استقلال هم بهتر است ۸ کونته: در این مدت حمایتی از سوی باشگاه ندیدیم/ از سال۲۰۱۷ تا حالا چیزی در اینتر تغییر نکرده است مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود سعادتمند: آقایان چه اصراری دارند که شجاعیان بازی نکند؟/مجبورم موضوع را به فیفا اعلام کنم سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از دقیق شدن راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری/ تاثیر ابتکار سپاه در افزایش قدرت موشکی مقاومت روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد سناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماست جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.