Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساندرو واگنر، مهاجم سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بازنشسته شد. 

ساندرو واگنر، مهاجم 32 ساله آلمانی که سابقه حضور در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را در کارنامه دارد، پس از جدایی از باشگاه تیانجین تدا چین، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش طرفداری، ساندرو واگنر در مصاحبه با بیلد در خصوص خداحافظی از دنیای فوتبال گفت:

از فوتبال بابت زندگی بسیار خوبی که به من داد، ممنونم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فوتبال به تمام اهداف و رویاهایم دست یافتم. پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان برایم مایه افتخار بود. از ماه سپتامبر در دوره کلاس های مربیگری حضور خواهم یافت. یک سال دور از فوتبال خواهم بود تا در کنار خانواده و دوستان از زندگی لذت ببرم. از تمام مربیان و هم تیمی هایم طی این مسیر طولانی ای که داشتم، ممنونم. از هواداران هم ممنونم، آلمان بهترین استادیوم ها و بهترین هواداران دنیا را دارد.

سوابق و افتخارات ساندرو واگنر

ساندرو واگنر فوتبالش را از آکادمی بایرن مونیخ آغاز کرد و در سال 2007 به تیم اصلی رسید. واگنر سپس حضور در تیم های دویسبورگ، وردربرمن، کایزرسلاترن، هرتابرلین، دارمشتات و هوفنهایم را تجربه کرد. واگنر در هوفنهایم دوران درخشانی داشت و در ژانویه 2018 با انتقالی 13 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست. واگنر یک فصل به عنوان ذخیره روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ حضور داشت و در ژانویه 2019 به تیانجین تدای چین پیوست. ساندرو واگنر با بایرن مونیخ سه بار فاتح بوندسلیگا و دو بار فاتح دی اف بی پوکال شد. ساندرو واگنر در سال 2017 برای اولین بار برای تیم ملی آلمان بازی کرد و طی 8 بازی ملی توانست 5 گل به ثمر برساند. واگنر در جام کنفدراسیون های 2017 عضوی از تیم ملی آلمان بود و فاتح این رقابت ها شد.

طی هفته های اخیر، بندیکت هوودس و آندره شورله، دو بازیکن سابق تیم ملی آلمان از فوتبال خداحافظی کردند.

همچنین بخوانید:

بندیکت هوودس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد آندره شورله از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال خداحافظی دنیای فوتبال تیم ملی آلمان ساندرو واگنر بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا