Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- درحالی روزهای اخیر در ساعت اداری جشن تولد معاون سیاسی استاندار مرکزی از سوی همکاران وی برگزار شد که برخورد قاطع استاندار مرکزی با مسببان کمترین انتظار مردم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آخرین روز هفته قبل بود که موضوعی در فضای مجازی استان مرکزی به شدت سر و صدا به پا کرد، و آن هم برگزاری یک جشن تولد در روز چهارشنبه به مناسبت تولد معاون سیاسی استاندار مرکزی در ساعت اداری از سوی همکاران وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که توصیه موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی و دلسوزان نظام در کشور تا نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در هفته‌های اخیر و با توجه به مشکلات معیشتی، مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا و... تاکید به تلاش بیشتر مسئولان و مدیران برای حل مشکلات مردمی است.

این جشن تولد درحالی برگزار شد که گروه‌های جهادی، خیران، جوانان و طلاب و اقشار مختلف مردم به صورت داوطلبانه و با روحیه جهادی این روزها به میدان آمده و برای حل مشکلات جامعه تلاش می‌کنند، حتی کارگران هپکو، آذرآب و... با مناعت طبع مثال زدنی و به رغم مشکلات عمده استوار پای نظام ایستاده و برای حل مشکل تولید کارخانه همت می‌کنند.

و این سوال عمده از مسئولان است که در این میان و درحالیکه از یکسو وضعیت قرمز کرونا را در استان می‌بینید، از سوی دیگر وضعیت معیشت را چرا کمر همت نمی‌بندید و هرروز باید با اخبار اینگونه نمک بر زخم دل مردمی بپاشید که براساس فرمایش امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان این کشورند.

تکذیب مدیران کل استانداری از موضوعی اتفاق افتاده

هرچند پس از این موضوع در پیگیری خبرنگاران تسنیم از مدیران کل این حوزه، از مدیرکلی که بانی برگزاری این جشن تولد بوده گرفته تا مدیرکلی که این روزها خود را نزدیکترین مدیرکل به معاون سیاسی استاندار نشان می‌دهد تا حتی دفتردار "اکرمی" معاون سیاسی استاندار مرکزی همه متفق القول موضوع علنی شده را تکذیب کرده و یکی دیگر می‌گفت اصلا اراک نبوده‌ام!!!

با این حال، با انتشار جزئیات این خبر مسئولان استانداری مرکزی به جای پاسخگویی، سکوت اختیار کرده و هیچ پاسخی به موضوه ندادند تا آنکه فعالان فضای مجازی و رسانه‌ای استان با انتشار تصاویری از کیک و تولد براین مدعا صحه گذاشتند.

افشاگری نظری از واقعیت برگزاری جشن تولد در استانداری مرکزی

اما علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس با انتشار یک توئیت و واکنش به این موضوع، نشان داد تکذیب‌های مکرر مدیران کل معاونت سیاسی استانداری مرکزی کذب بوده و در واقعیت چنین رویدادی در استانداری مرکزی اتفاق افتاده است.

نظری در توئیت خود آورده است: معرکه‌گیری آن هم سرپیری، این بار در استان مرکزی؟ وقتی رئیس جمهور روی آسمان کیک تولد فوت می‌کند معاون استاندار مرکزی هم برای آنکه خودش را به ندیدن ضعف‌ها و نشنیدن مشکلات بزند همین می‌شود!

فوت کردن بر آتش دل‌های سوخته قشر ضعیف جامعه آتش تبعیض را شعله‌ورتر می‌کند، بس کنید لطفا.

واکنش فعالان رسانهبه اتفاقات اخیر استانداری مرکزی

"عبدالرحیم علیپور" سرپرست استانی پایگاه خبری تابناک مرکزی نیز در واکنش به این اقدام مسئولان استانداری مرکزی در نامه‌ای سرگشاده که در فضای مجازی در استان منتشر کرد اظهار داشت: روز چهارشنبه   99/5/1 مصادف با سالروز تولد برادر گرامی اکرمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی بوده است، تولد این بزرگوار  را صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم اما جناب اکرمی .... مراسم سالگرد تولدت را همکاران آقا و خانم و آن هم در محل استانداری و در وقت اداری برگزار کردند ؟؟؟!!

کیک و شمع و هدایا را از چه محلی خریداری کرده اید ؟؟!! در حالیکه مردم شرافتمند ایران اسلامی از فشارهای اقتصادی خون گریه می‌کنند ،
چرا بر زخم مردم نمک می پاشید ؟؟!!

دولتمردان باید پیگیر مشکلات اقتصادی و‌ معیشتی باشند تا رسیدن به امور حاشیه‌ای

با این حال علیرضا نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اتفاقات تولدبازی در معاونت سیاسی استانداری مرکزی اظهار داشت: متاسفانه این روزها به جای شنیدن اخبار پیگیری‌های حوزه صنایع و واحدهای تولیدی توسط دولتمردان استان مرکزی اخباری شنیده می‌شود که سبب رنجش و اعتراض مردم می شود با توجه به اینکه از دولتمردان انتظار پیگیری مشکل اقتصادی و‌معیشت باشند.

نماینده مردم خمین در مجلس عنوان کرد: گزارشاتی واصل شده که در معاونت سیاسی استانداری مرکزی برای معاون استاندار جشن تولد برگزار کردند و حتی اگر معاون استاندار هم اعلام بکند که بنده در جریان نبودم این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش نیست به دلیل اینکه معاونت سیاسی استانداری مرکزی جایگاه مهمی در حوزه اداری استان هست   .

وی خاطرنشان کرد: به نظر بنده  کمترین کار برای نهی  اینگونه رفتارهای خارج از عرف اداری عذرخواهی مسئولان است و‌ مطمئنا ماهم به عنوان نمایندگان ملت تذکرات لازم را درمجلس خواهیم داد تا دوباره شاهد چنین اقداماتی  خلاف عرف اداری  نباشیم.

رویکرد مجلس رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است / از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد + فیلم14 طرح اقتصادی و معیشتی در اولویت نمایندگان مجلس یازدهم

واکنش کاربران فضای مجازی استان مرکزی به اتفاقات استانداری

اما، این اتفاق با واکنش فعالان فضای مجازی در صفحه اینستاگرام علیرضا نظری درباره این اتفاق همراه بوده است، با اینحال تاکنون مسئولان دولتی هیچ واکنشی حتی یک عذرخواهی ساده در این باره نداشته است.

به گزارش تسنیم، اکنون افکار عمومی منتظر برخورد و پاسخ استاندار مرکزی به موضوع است و مهمتر از آن تعیین تکلیف تکذیب‌هایی که مسئولان حوزه معاونت سیاسی داشتند که چرا به رغم آنکه از بطن کار خبر داشتند به شدت اصرار به نگفتن حقیقت دارند؟

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT7 بیشتر بخوانید... نمایندگان استان اردبیل در مجلس بر رفع فوری مشکلات معیشتی مردم تأکید کردند عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: مشکلات معیشتی مهم‌ترین دلیل ایجاد آسیب‌های اجتماعی است گرانی سرسام‌آور مشکلات معیشتی مردم لرستان را تشدید کرده است/ مدیران استانی مسائل را بررسی کنند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نمایندگان استان اردبیل در مجلس بر رفع فوری مشکلات معیشتی مردم تأکید کردند عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: مشکلات معیشتی مهم‌ترین دلیل ایجاد آسیب‌های اجتماعی است گرانی سرسام‌آور مشکلات معیشتی مردم لرستان را تشدید کرده است/ مدیران استانی مسائل را بررسی کنند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۲ گزارش|قطع راه ارتباطی ۶۰۰۰ نفر در "کاجو" ادامه دارد / افزایش روستاهای مسدود به ۳۵ روستا ‌تا امروز ۳ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۴ گزارش| حکایت تسنیم از مردی که ناجی حیات وحش شد; ۳۰ سال تلاش برای حفاظت از محیط زیست ۵ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۶ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۷ مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد / ۲۰ درصد ‌بیماران بستری ‌غیر‌بومی‌اند /‌ هموطنان ‌به مشهد سفر نکنند ۸ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است گزارش| تولدبازی مسئولان روی خاکستر مشکلات مردم / استاندار مرکزی با مسببان برخورد قاطع کند گزارش| لبیک مداحان و شعرای اصفهانی به فرمایشات ‌مقام معظم رهبری / در ماه محرم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم از دقیق شدن راکت‌های ۱۲۲ میلیمتری/ تاثیر ابتکار سپاه در افزایش قدرت موشکی مقاومت سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد سناتور پاکستانی: داعش دست پرورده آمریکا و اسرائیل بود/ FATF اهرم فشار غرب علیه ماست جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت سیاسی استانداری مرکزی معاون سیاسی استاندار مشکلات معیشتی مردم استاندار مرکزی استان مرکزی فضای مجازی ترین اخبار جشن تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح