Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:20:27 GMT

ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم شادگان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۰۹۱

ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم شادگان توزیع می شود

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ثبت‌نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت و اخذ کد بهداشتی توسط ادارات و مغازه‌های این شهرستان گفت: ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش جماران، امید صبری‌پور روز یکشنبه در نشست ستاد کرونا شادگان توزیع ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم و روستایی این شهرستان را خواستار شد و افزود: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا شهرستان شادگان ماسک توسط شرکت فولاد شادگان و هلال احمر ماسک‌ها در اختیار مردم بی‌بضاعت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل در مهار ویروس کرونا، جلوگیری از فراگیری بیماری را بیشتر جدی بگیرند و در اماکن عمومی جز برای کارهای غیرضروری حضور پیدا نکنند و نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

وی لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان را به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا از مردم خواستار شد و افزود: مقابله با کرونا نیازمند همراهی و مشارکت همه مردم است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همدلی و انسجام دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همچنین مردم فهیم شهرستان شادگان اقدامات شایانی به منظور مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت که امیدوارم ادامه داشته باشد تا شاهد ادامه سیر نزولی ویروس کرونا در این شهرستان باشیم.

صبری‌پور ادامه داد:تایید تعهدنامه به‌ صورت الکترونیکی مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سامانه سلامت خواهد بود و تمامی ادارات و ارگان‌ها و اصناف ضمن مراجعه به سامانه اینترنتی http://salamat.gov.ir با دریافت کد رهگیری نسبت به نصب آن در واحد صنفی یا اداره اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: داشتن این کد رهگیری برای تمامی اصناف و ادارات و ارگان‌ها الزامی است و اصنافی که این کد رهگیری را اخذ نکنند از فعالیت آنها جلوگیری، و ادارات مربوطه تذکر دریافت خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری هرگونه آیین در ماه محرم در شادگان بر اساس بخشنامه ستاد کرونا استان خوزستان خواهد بود.

اخبار مرتبط سه شهر خوزستان در وضعیت سفید قرار گرفتند تشدید نظارت بازرسان برای جلوگیری از احتکار ماسک هشدار یک مقام بهداشتی در خصوص فاجعه همزمانی کرونا و آنفولانزا در پاییز توزیع بیش از 60 هزار قلم کالای بهداشتی در درگهان خوزستان در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج می شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کرونا در ایران ماسک ارزان قیمت کرونا خوزستان توزیع ماسک ماسک بزنیم توزیع ماسک ارزان قیمت سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار