Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:47:21 GMT

دستِ خالی عنایتی در نبرد با رایکا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۴۵۴

دستِ خالی عنایتی در نبرد با رایکا

با اعلام لیست دعوت شدگان به اردوی تیم هوادار پیش از دیدار با رایکا بابل مشخص شد هفت بازیکن این تیم نمی‌توانند در این دیدار تیمشان را همراهی کنند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بهترین تیم‌های لیگ یک در هفته های اخیر بدون تردید هوادار تهران با هدایت رضا عنایتی بوده است؛ تیمی که شاید اگر زودتر عنایتی را در کنار خود می‌دید حتی می‌توانست اکنون برای لیگ برتری شدن تلاش کند اما سرمربی جوان و مشهدی هوادار به دنبال آن است تا نتایج درخشان خود در لیگ یک را در بهترین جایگاه ممکن به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها امشب در دیداری حساس باید به مصاف رایکا بابل بروند که برای بقا در لیگ یک، نیاز مبرمی به سه امتیازی این دوئل دارد.

 

اما دست عنایتی برای چینش ارنج تیمش امروز خالی است چرا که او هفت بازیکن را به دلایل مختلف در اختیار ندارد؛ سپهر روزی طلب به دلیل محرومیت، حامد زمانی، آرام عباسی، علی مطلبی و امیرحسین صالحی به علت مصدومیت و آرمان شهدادنژاد و علی گودرزی نیز به دلیل مسائل انضباطی بازیکنان غایبان تیم هوادار در دیدار با رایکا خواهند بود.

 

این دیدار امشب به میزبانی بابلی‌ها در بابلسر از ساعت 19:30 برگزار خواهد شد.

هوادار تهران دسته یک غلامرضا عنایتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران دسته یک غلامرضا عنایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟