Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@18:39:04 GMT

تصویری از ماشین لاکچری کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۶۵۱

تصویری از ماشین لاکچری کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو در پایان این فصل سری‌آ تصمیم گرفت بوگاتی چنتودیچی که می‌خواست را بخرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس و برنده ۵ توپ طلا که اخیراً با این تیم قهرمان سری‌آ شده برای جشن گرفتن این قهرمانی دست به خرید یک خودروی لوکس بوگاتی از مدل بوگاتی چنتودیچی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرویی که به گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا ارزش آن ۱۰ میلیون یورو است.

خودروی لوکس جدیدی که به کلکسیون سوپرماشین‌های رونالدو اضافه شده موتوری ۸ لیتری دارد و ۱۶۰۰ اسب بخار توان تولید می‌کند. زمان رسیدن سرعت چنتودیچی از صفر تا ۱۰۰ چیزی نزدیک به ۴/۲ ثانیه است. شتابی که این خودرو را به یکی از سریع‌ترین ماشین‌های دنیا تبدیل می‌کند. خودروی جدید رونالدو می‌تواند سرعت خارق‌‌العاده ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت را هم تجربه کند. از خودروی بوگاتی چنتودیچی تاکنون تنها ۱۰ عدد تولید شده و رونالدو حالا جزو معدود افرادی است که یکی از این سوپرماشین‌های استثنایی را در اختیار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو یوونتوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

منبع: خبرآنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد