Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش المپیکی سابق پرتاب وزنه گفت: دوومیدانی ایران افت زیادی کرده و من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیلا رجبی پرتابگر وزنه ملی‌پوش سابق دوومیدانی به رغم خداحافظی از دنیای قهرمانی، بیشتر از هر زمان دیگر همراه همسرش پیمان رجبی تمرین می‌کند. او حتی شاگردان زیادی برای بدنسازی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نحوی که پریسا بهزادی نایب‌رئیس بانوان گفته بود که پس از انتخابات فدراسیون دوومیدانی از رجبی دعوت به همکاری می‌کنیم، اما اولین مدال‌آور دوومیدانی بانوان در این خصوص می‌گوید:

«ببینید هنوز هیچ چیز مشخص نیست و رئیس فدراسیون انتخاب نشده است. اینکه من این موضوع را قبول کنم یا نه بستگی به پیشنهاد و شرایطی که فدراسیون در نظر می‌گیرد دارد. اگر مناسب باشد چراکه نه، اما هنوز نه اتفاقی افتاده و نه پیشنهادی داده شده است.»

لیلا رجبی در ادامه بیان می‌کند:

«اینکه فدراسیون می‌گوید از لیلا رجبی استفاده کنیم باید این مسئله را هم در نظر داشته باشد که باید چند سال استعدادیابی کنیم. الان من کسی را نمی‌بینم که تمرین بدهم. افراد کمی هستند که استعداد دارند و بیشترشان استعداد زیادی ندارند و همین جوری تمرین می‌کنند. باید دوومیدانی‌کاران را از سنین پایین انتخاب کنیم که بتوانیم روی آن‌ها سرمایه‌گذاری لازم را داشته باشیم.»

ملی‌پوش المپیکی سابق پرتاب وزنه به وضعیت دوومیدانی حال حاضر کشور نیز اشاره می‌کند:

«دوومیدانی ایران افت زیادی کرده و من هیچ پیشرفتی نمی‌بینم. نگاه کنید به نتایج که چقدر ضعیف است. ما فقط دو سهمیه المپیک گرفتیم. لیگ بسیار ضعیفی هم داریم و کسی از ورزشکاران حمایت نمی‌کند. اسپانسری هم جذب نمی‌شود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیلا رجبی پرتاب وزنه پرتاب وزنه لیلا رجبی لیلا رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک

فدراسیون کشتی کرواسی خبر داد که این کشور انتخاب غول کوبایی به منظور آماده‌سازی‌اش برای شرکت در المپیک بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک 2024 طی روزهای 15 تا 21 مرداد در پاریس برگزار می‌شود.

میخایین لوپز که پیش از این رسماً اعلام کرده برای کسب پنجمین طلای المپیکش دورخیز کرده است، هم‌اکنون در کرواسی حضور دارد.

واکنش میرزازاده به رقابت دوباره با غول کوبایی: هیچ قهرمانی شکست‌ناپذیر نیست

 

سایت کشتی کرواسی در این باره نوشت که او در فستیوال کشتی که توسط اتحادیه جهانی در کرواسی برگزار می‌شود، شرکت کرده است.

لوپز 42 ساله که بهترین کشتی‌گیر دنیا از نظر دستاورد قهرمانی است چهار مدال طلای المپیک در کارنامه دارد و اگر امسال هم در پاریس طلا بگیرد اولین ورزشکار تاریخ خواهد شد که در پنج دوره المپیک مدال طلا گرفته و این رکورد می‌تواند لوپز را در تاریخ ورزش جهان به یک استثنا تبدیل کند.

فدراسیون کرواسی خبر داد که لوپز این کشور را برای تمرینات المپیکی‌اش انتخاب کرده است و تا اعزام به پاریس در کرواسی تمرین خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنیای وارونه سپاهان در لیگ بیست و سوم!
  • کرواسی انتخاب لوپز برای کسب پنجمین طلای المپیک
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • رقیب حسن یزدانی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • فیلم| پایان یک رقابت