Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اجرای پایلوت کشوری طرح مشاوره آنلاین به بیماران در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آینده ای نزدیک خبر داد.

 به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی اکبری با بیان این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ و لزوم توجه به فاصله‌گذاری فیزیکی، راه‌اندازی بستر مشاوره آنلاین (Telemedicine) به ویژه برای افزایش رضایتمندی بیماران ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و بستر مناسب، نشست‌های متعددی با شرکت مسوولان معاونت درمان، معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از اساتید و مسوولان درمانگاه‌های شهید مطهری و امام رضا (ع) در خصوص راه‌اندازی خدمات مشاوره آنلاین (Telemedicine) برگزار شد.

اکبری اظهار کرد: پس از برگزاری نشست‌های متعدد و بررسی و تبادل نظر، با اجرای پایلوت طرح مشاوره آنلاین در درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری و امام رضا (ع) در آینده‌ای نزدیک موافقت شد که امید است به زودی شاهد عملیاتی شدن این طرح باشیم.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز بیماران دانشگاه علوم پزشکی درمان معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز علی اکبری مشاوره پایلوت مشاوره آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز