Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غیاثی گفت: برگزاری دعای عرفه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) بعنوان یک الگوی موفق برای برگزاری سایر مراسمات مذهبی در استان فارس در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس و مهندس رضا محمدیان رییس شورای هیئات مذهبی استان با سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار غیاثی در این دیدار ضمن تبریک  فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر، گفت: دهه ولایت بهترین فرصت برای بازخوانی و ترویج فرهنگ ولایتمداری  در جامعه است و تبعیت محض از ولایت فقیه مولفه اصلی رشد و تعالی دینی و معنوی مسلمانان و پیش نیاز تحقق تمدن اسلامی بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) است.


وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ولایتمداری در جامعه رسالت مهم دست اندرکاران تبلیغات اسلامی، گفت: هیئات مذهبی محافل گردهمایی نوجوانان و جوانان دوستدار فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و بستر تربیت جوانان مومن و انقلابی است و دست اندرکاران برگزاری مناسبت ها ضمن تعامل با فرهیختگان و هیئت رزمندگان فارس، محتوای مناسب و مخاطب پسند را برای عزاداران حسینی فراهم کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برگزاری عرفه تجربه موفق برگزاری مراسم براساس پروتکل های بهداشتی بود، گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بود بعنوان یک الگوی موفق برای برگزاری سایر مراسمات مذهبی در استان فارس در نظر گرفته شود.

سردار غیاثی با بیان اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین سازمان بسیج مداحان، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی برقرار است، خاطرنشان کرد: هیئات مذهبی استان فارس با حفظ و تقویت انسجام و استفاده از تمام ظرفیت ها، اقدامات تربیتی و بصیرتی را ذیل عنوان مهم سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در دستور کار قرار داده و پیگیری کنند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: همه ادارات، سازمان ها، مجموعه ها و هیئات مذهبی در برگزاری مراسمات مختلف رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی حمیده اسماعیل نژاد در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس این بانوی دوهای سرعت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۱.۷۴ثانیه در جایگاه سوم رقابت ۱۰۰قرار گیرد و مدال برنز را کسب نماید.

همچنین در جریان برگزاری رقابت ماده ۸۰۰متر مسابقات بین المللی دو و میدانی دبی علی امیریان در جایگاه نخست ۸۰۰متر ایستاد.

بر همین اساس این دونده دوهای  نیمه استقامت کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۷۴دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و طلایی شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • گوشه‌هایی از مراسم پرفیض دعای ندبه در امامزاده بهلول (ع) خوی + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • معلمان پرورش دهنده هویّت دانش‌آموزان هستند
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر