Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@01:00:38 GMT

منتظر دربی جذاب استقلال و پرسپولیس باشیم ؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۷۹۱۸

منتظر دربی جذاب استقلال و پرسپولیس باشیم ؟

شب گذشته تیم استقلال موفق شد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان به پیروزی برسد و پرسپولیس هم در دیداری خارج از خانه به تساوی برابر نساجی رضایت داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت های لیگ نوزدهم هفته های پایانی خود را سپری می کند. پرسپولیس قهرمانی اش را مسجل کرده و استقلال هم برای نایب قهرمانی می جنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی های پایتخت موفق شدند با پیروزی شب گذشته برابرسپاهان ۴۸ امتیازی شوند و حالا در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برترشانس اول نایب قهرمانی محسوب می شوند. هرچند تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و فولاد خوزستان به ترتیب با ۴۶ – ۴۵ – ۴۴ – ۴۳ امتیاز در تعقیب استقلال هستند اما شاگردان فرهاد مجیدی در بازی شب گذشته نشان دادند به سطح خوبی از آمادگی رسیده اند.

استقلال و سپاهان ۲۰ مرداد در تهران بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را برگزار می کنند و برنده این مسابقه در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از سه تیم پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان می رود. در صورت پیروزی استقلال برابر سپاهان، هواداران میلیونی آبی و قرمز خود را در آستانه یک دربی مهیج می بینند و این در شرایطی است که ۲ تیم بزرگ پایتخت این روزها روند خوبی دارند.

در صورت پیروزی استقلال برابر سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ممکن است نتیجه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی، به یک دربی ختم شود و در صورتی که استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی به هم برخورد نکنند هواداران باید منتظر نتیجه دیدار تیم هایشان در مرحله نیمه نهایی باشند تا در صورت پیروزی در این مرحله یک دربی هیجان انگیز را در فینال جام حذفی شاهد باشند.

البته همه تیم های باقی مانده در رقابت های جام حذفی به یک اندازه شانس قهرمانی دارند و این جام، جام شگفتی هاست. به طور مثال در دوره قبلی این مسابقات داماش از رقابت های لیگ ۲ تا فینال جام حذفی رسید در فینال مغلوب پرسپولیس شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس مرحله نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

به نقل از ایرنا شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس‌ رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس‌ رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901039

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس