Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@16:41:36 GMT

ارتش وارد حوزه فضایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۰۴۲

ارتش وارد حوزه فضایی شد

صبح امروز (یکشنبه) طی مراسمی با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش و سورنا، ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، تفاهمنامه علمی تحقیقاتی فیمابین ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، در ستاد ارتش امضا شد.

سرلشکر موسوی در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت: مجموعه نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل هم همکاری‌هایی با معاونت علمی و فناوری رییس جمهور داشتند؛ انشاءالله این جلسه و تفاهمنامه‌ای که امروز امضا شد یک جهشی در ادامه این همکاری‌های فیمابین، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   وی افزود: این تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و فضایی است که امیدواریم موارد مدنظر معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم جهت بشوند تا بتوانیم پیشرفت‌های خوبی را در آینده نزدیک شاهد باشیم.
در این جلسه امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و تعدادی از معاونان ارتش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضوری داشتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ارتش حوزه فضایی پارسی خبر تفاهم نامه همکاری پدافند هوایی معاونت علمی و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام/



کد خبر: 1229631 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی