Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین به میزبانی استان گلستان امشب و فردا شب ۱۲ و ۱۳ مرداد به صورت مجازی و با اجرای آیین های سنتی ازدواج اقوام، اجرای موسیقی سنتی اقوام، اجرای استند آپ کمدی و برنامه های فرهنگی مختلف برگزار می شود.

این مراسم از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به صورت زنده و مجازی در سایت آپارات به آدرس: https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

aparat.com/jashnvareEzdevaj/live

و  اینستاگرام به آدرس: @golestan_post @   //akhbargorgan پخش می شود.

آیین‌های سنتی ازدواج اقوام، ساده و کم هزینه هستند 

مشاور اجرایی دومین جشنواره ملی ازدواج اقوام ایران زمین گفت: یکی از اهداف این جشنواره، احیای آیین های سنتی ازدواج اقوام و ترغیب و تشویق جوانان به آیین‌های ساده ازدواج اقوام است که هم گرمایی خاصی به مراسم می دهند و هم با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، ساده و کم هزینه هستند.

صادق خسروی رئیس مجمع ملی سمن های جوانان در گفت وگویی اظهار کرد: سال گذشته اولین دوره این جشنواره با حضور چشمگیر مردم گلستان و قومیت هایی از سراسر کشور برگزار شد و امسال نیز استان گلستان در روز های ۱۲ و ۱۳ مرداد میزبان دومین جشنواره ازدواج اقوام ایران زمین است.
 وی ادامه داد: امسال با توجه به شروع ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی و با حضور ۹ قوم کشور و با اجرای آیین های سنتی اقوام، موسیقی محلی اقوام و برنامه های فرهنگی دیگر برگزار و به صورت مجازی و زنده از سایت آپارات و چند شبکه مجازی دیگر پخش می شود.
خسروی با بیان اینکه دومین جشنواره ازدواج اقوام ایرانی با همکاری ۱۵ سازمان مردم نهاد جوانان برگزار می‌شود گفت: به دلیل اعتماد مدیران استان گلستان و ظرفیت بالای سمن های جوانان این استان، توانسته ایم برنامه های بزرگ را با همکاری و همراهی این سمن ها به خوبی برگزار کنیم و امیدواریم این جشنواره همانند سال گذشته که با استقبال خوبی مواجه شد در فضای مجازی نیز با استقبال خوبی روبرو شود تا بتوانیم رضایت مردم و مسئولان را کسب کنیم.

برچسب‌ها وزارت ورزش و جوانان گلستان جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان گلستان جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین وزارت ورزش و جوانان گلستان جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین ازدواج اقوام ایران زمین دومین جشنواره آیین های سنتی صورت مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • پیوندهای قومی بخش مهم شناسنامه اقوام ایرانی است
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین