Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن می گوید این تیم مربیان زیادی در طول فصل تغییر داده و هر کدام از این مربیان برای پیاده کردن روش خودشان به زمان نیاز دارند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی یک بر یک دست یافت که مسعود ابراهیم زاده زننده گل تساوی برای این تیم بود ولی اعتراض به عملکرد داوری بار دیگر بخشی از این مسابقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گلزن سبزپوشان اصفهانی در گفتگو با "ورزش سه" در رابطه با این بازی اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:« بازی خوبی بود و شروع خوبی داشتیم. برای برد بازی کردیم ولی باز هم اشتباهاتی از سوی داور مسابقه رخ داد که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و اشتباهات واضحی بودند.» 


او سپس ادامه داد: « انگار عادت کردیم. باید حتما یک اخراجی در هر بازی بدهیم یا گلمان را قبول نکنند. یا یک گل آفساید بخوریم.»


مدافع چپ ذوب آهن با اشاره به روند بازی اضافه کرد:« بازی را خوب شروع کردیم ولی عقب افتادیم. بعد از آن توانستیم به بازی برگردیم و گل مساوی را بزنیم. موقعیت های خوبی بعد از این گل ایجاد کردیم ولی نتوانستیم به برد برسیم. ما زورمان را می زنیم ولی برخی چیزها را نمی توانیم تغییر دهیم.» 


از ابرهیم زاده در رابطه با شرایط ذوب آهن در فاصله سه هفته مانده تا پایان بازی ها پرسیدم. او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد:« ما باید تمام بازی ها را ببریم. کاری به بقیه تیم‌ها نداریم. امیدوارم از سه بازی باقی مانده امتیازات خوبی بگیریم. ذوب شخصیت بالایی دارد و همه متاسفیم که اینجای جدول هستیم.» 


او در مورد گلزنی خود و اینکه به کسب یک تساوی منجر شد، اضافه کرد:« مهم نیست اصلا. 10 گل هم بزنی ولی تیمت ببازد، اهمیتی ندارد. تیم اگر نبازد خوب است. هفته بیست و هفتم است. ما الان بیست و هفت هفته اگر مساوی کرده بودیم هم یک امتیاز در حال حاضر بیشتر داشتیم.» 


از ابراهیم زاده در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس که مصادف با جشن قهرمانی این تیم است و آنها با تمام وجودشان برای برگزاری این بازی به زمین خواهند رفت، پرسیدیم. او با تایید این مطلب اینطور واکنش نشان داد:« درست است؛ با تمام وجود می آیند که جشن قهرمانی را با برد برپا کنند. حالا اگر تماشاگر داشت، حساسیت بیشتری داشت و فشار روی ما بیشتر می شد. همینکه تماشاگران نیستند به نفع ما است. امیدوارم بازی خوبی باشد. هم اینکه جشن قهرمانی آنها خراب نشود و ما هم ببریم.»


مدافع ذوب آهن در پاسخ به این سوال که چطور می شود، جشن قهرمانی آنها با باخت مقابل ذوب آهن خراب نشود، گفت:« خب به هر حال جشن قهرمانی برگزار می شود، با هر نتیجه ای که به دست بیاید. با برد باشد که صد در صد بهتر است واگر ببازند هم خیلی زود همه چیز فراموششان می شود و بیشتر جشن قهرمانی به یادشان می ماند.»

 
او سپس در رابطه با اینکه آیا ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر باقی خواهد ماند، اضافه کرد:« ما همه تلاشمان را می کنیم. ما واقعا از داوری ضربه خوردیم. بازی با ماشین سازی دو گل سالم ما را قبول نکردند. آنجا سه امتیاز از دستمان رفت. چند بازی دیگر هم امتیازات ما را ندادند وگرنه باید الان هشتم نهم جدول می بودیم. حالا امیداریم در سه بازی آینده شرایط به سود ما تغییر کند.» 


سوال پایانی از ابراهیم زاده در رابطه با کادر فنی جدید ذوب آهن بود. او در واکنش به این سوال گفت:« سه چهار مربی عوض کردیم و هر کدام سبک خودشان را دارند. هر کدام به زمان احتیاج دارند. یک مقدار طول می کشد تا روش هر مربی جا بیفتد. ایشان هم آمده اند و از وقتی هستند، خوب بازی می کنیم ولی نتیجه نمی گیریم.»

ذوب آهن اصفهان مسعود ابراهیم‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان مسعود ابراهیم زاده ابراهیم زاده جشن قهرمانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • پرسپولیس باید یک سرمربی بزرگ را جایگزین اوسمار ویرا کند
  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند