Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@07:48:09 GMT

کاهش جمعیت مترو درپی لغو طرح ترافیک

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۴۸۱

عضو شورای شهر تهران گفت: با لغو اجرای طرح ترافیک، برای شهروندان حق انتخاب بین حمل و نقل عمومی و خودرو‌های شخصی ایجاد شده است. ناطقان: حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به طور معمول لغو طرح ترافیک به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب کاهش ازدحام در ناوگان حمل و نقل عمومی خواهد شد، گفت: یکی از اهداف لغو طرح ترافیک، رفع نگرانی شهروندانی است که نمی‌خواهند در پی شیوع ویروس کرونا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلیل آبادی ادامه داد: با لغو طرح ترافیک به شهروندان حق انتخاب داده می‌شود و هر کسی می‌تواند با استفاده از خودروی شخصی یا حمل و نقل عمومی سفر‌های درون شهری خود را انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: در حال حاضر آمار دقیقی از کاهش یا افزایش تعداد مسافران مترو و اتوبوس وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد که تعداد مسافران حمل و نقل عمومی کاهش یابد و مترو و اتوبوس خلوت‌تر از روز‌هایی شود که طرح ترافیک اجرا می‌شد.

گفتنی است، از زمان ورود ویروس کرونا به کشور همیشه عده‌ای مخالف اجرای طرح ترافیک و عده‌ای موافق با آن بوده‌اند، با شدت گرفتن دوباره کرونا در تهران و قرار گرفتن این شهر در وضعیت قرمز، سرانجام تصمیم به لغو دوباره این طرح گرفته شد و از روز شنبه هفته جاری این طرح لغو شده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: کاهش جمعیت ، مترو ، لغو طرح ترافیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش جمعیت مترو لغو طرح ترافیک حمل و نقل عمومی لغو طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت مترو تهران اعلام کرد: پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوزهای تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می شود.

کد خبر 6093954

دیگر خبرها

  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهر مشهد
  • نقش حمل‌ونقل عمومی در کاهش ترافیک کلان‌شهرها
  • تور بازدید خط ۱۰ مترو تهران
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران