Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا با کمترین اجتماع و حضور برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز (12 مرداد) در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت، ضمن گرامیداشت این هفته گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دولت امسال با توجه به شرایط کنونی جامعه و موج دوم کرونا باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و کمترین اجتماع و حضور برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر تشریح عملکرد دولت افزود: این عملرد باید واقع بینانه و صادقانه برای مردم بازگو شود.

 

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده به خاطر تحریم های و تنگناهای اقتصادی دشمنان ادامه داد: با همه این وجود دولت در دو دوره فعالیت خود کارنامه قابل قبولی داشته و اقدامات موثری در این سال ها در راستای رفع مشکلات مختلف انجام شده است و باید این اقدامات در هفته دولت واقع بینانه و صادقانه برای مردم تشریح شود.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دلایل موفقیت در بخش های مختلف و یا  علت کندی در برخی برنامه و طرح ها به درستی بازگو شود، بیان کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم های اقتصادی دشمنان دولت موفقیت های چشمگیری داشته است و این موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شود.

 

اکرمی با توجه به شیوع ویروس کرونا و موج دوم این بیماری بیان کرد: برنامه های هفته دولت باید با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار شود چرا که سلامت افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: امروز در شرایز حساسی از لحاظ اقتصادی قرار داریم و دستگاه اجرایی در این شرایط باید برنامه های هفته دولت را با کمترین منابع مالی و برگزار کرده و تاثیرگذارترین برنامه‌ها را داشته باشند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به تقارن هفته دولت با ماه محرم اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها به شکلی تنظیم شود که این مناسبت مذهبی هم مورد توجه قرار گیرد.

 

اکرمی بر استفاده هر چه بیشتر از رسانه ملی در برنامه های هفته دولت تاکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد و همچنین توجه به توصیه های کادر بهداشت و درمان باید بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در هفته دولت بهره گرفت.

 

این مقام مسئول به پاسخگویی به مشکلات مردم توسط مدیران استان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: در هر یک از روزهای هفته دولت 2 نفر از مدیران کل استان از طریق شبکه سامد پاسخگویی سوالات و مشکلات مردم باشند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه از دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، گفت: گرامیداشت یا  خاطره شهدا و تبیین فرهنگ دینی و عاشورایی، گره گشایی از کار مردم و ... از برنامه های این هفته باشد.

 

وی همچنین ادامه داد: فرمانداران شهرستان‌های استان نیز در این هفته در افتتاح طرح‌های عمرانی باید هماهنگی لازم را با حلقه مدیریتی استان انجام دهند تا بتوانیم با کمترین حضور بیشترین فعالیت و بازدهی را داشته باشیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اکرمی استان مرکزی اراک برنامه های هفته دولت برگزار شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود