Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی ۲۶ ساله، مدافعی ایرانی است که پیش‌تر برای تیم احمد گروژنی روسیه به میدان می‌رفت. او در ابتدای فصل جاری این تیم را به مقصد خنت ترک کرد و تاکنون ۲۴ بار برای این تیم بازی کرده و در مجموع رقابت‌ها یک گل نیز به ثمر رسانده است.

علاوه بر این، محمدی در ترکیب اصلی تیم بلژیکی در رقابت‌های لیگ اروپا قرار داشت و در مسیر رسیدن این تیم به یک شانزدهم، در چهار بازی حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حالا به نظر می‌رسد «مارچلو بیلسا» دفاع چپ ایرانی را به عنوان هدف تابستانی مدنظر قرار داده و گزارش فوتبال اینسایدر نیز مدعی است که جذب محمدی برای لیدز ۶.۳ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

لیدز پس از صعود به لیگ برتر جزیره هنوز هیچ قرارداد چشمگیری را ثبت نکرده است؛ شاگردان بیلسا به دوری ۱۶ ساله خود از لیگ جزیره پایان دادند اما حالا تیم مرد آرژانتینی با سری افراشته به عنوان قهرمان چمپیونشیپ راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

از زمان قطعی شدن صعود لیدز، شایعاتی در خصوص نقل و انتقالات این تیم گوش به گوش شده و این در حالی است که نام «ادینسون کاوانی» همچنان در اطراف باشگاه به گوش می‌رسد.

لیدز برای حضور در لیگ جزیره گزینه‌های هجومی زیادی دارد و بنابراین تقویت خط دفاعی اولویت اصلی بیلسا خواهد بود؛ محمدی مدافعی قابل احترام و با توجه به اینکه تنها ۲۶ سال دارد، همچنان سال های زیادی را پیش روی خود می‌بیند.

بی‌شک لیدز برای جذب این بازیکن بررسی های خود را با تیم استعدادیابی باشگاه انجام داده و اگر این تیم برای این محمدی اقدام کند، هواداران می توانند اطمینان حاصل کنند که وی خریدی سطح بالا برای تیم محبوبشان خواهد بود.

برچسب‌ها میلاد محمدی لیگ برتر انگلیس مارچلو بیلسا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میلاد محمدی لیگ برتر انگلیس مارچلو بیلسا میلاد محمدی لیگ برتر انگلیس مارچلو بیلسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس

برداشت گل محمدی و جشنواره گل و گلاب میمند واقع در استان فارس آغاز شد؛ میمند اولین تولیدکننده بزرگ گلاب ایران است و در آن سالانه بیش از ۱۰ هزار تن گلاب تولید شده که ۶۰ درصد از این تولیدات نیز به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

کد خبر 748670

دیگر خبرها

  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ۸ اردیبهشت روز «میمند»، خواستگاه گل محمدی
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی