Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- کاروان سفیران مهدوی متشکل از خدام مسجد مقدس جمکران با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول و تقدیر از کادردرمان بخش کرونایی دزفول و همچنین حضور در منازل شهدای سلامت «عبدالمهدی شادور و سعید عباسی » تقدیر و دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول،کاروان سفیران مهدوی متشکل از خدام مسجد مقدس جمکران با حضور دربیمارستان بزرگ دزفول  با اهدای هدایایی از زحمات پرسنل بیمارستان بزرگ دزفول تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان| خادمان حرم رضوی از همیاران سلامت و گروه‌های جهادی دزفول تجلیل کردند+تصاویرطبخ غذای متبرک رضوی برای نیازمندان دزفول به مناسبت میلاد امام رضا(ع)+تصاویرکاروان زیر سایه خورشید با خانواده‌ شهدای دزفول دیدار کردند‌+ تصاویر

همچنین کاروان سفیران مهدوی جهت تکریم از شهدای حوزه سلامت دزفول با حضور در منازل خانواده‌های شهیدان «عبدالمهدی شادور و حسین عباسی» از شهدای مدافع سلامت دزفول با خانواده آنان دیدار کردند.

در ادامه تصاویری از این دیدارها را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/ 337/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT7 بیشتر بخوانید... دزفول ایستاده در مقابل کرونا/ راه غلبه بر این ویروس منحوس همراهی مردم است خوزستان| مبادی ورودی دزفول و تفرجگاه‌های تفریحی و ساحلی مسدود می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دزفول ایستاده در مقابل کرونا/ راه غلبه بر این ویروس منحوس همراهی مردم است خوزستان| مبادی ورودی دزفول و تفرجگاه‌های تفریحی و ساحلی مسدود می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اختصاصی| توضیحات سخنگوی وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم‌های ماه محرم ۲ پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ ۳ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۴ گزارش|قطع راه ارتباطی ۶۰۰۰ نفر در "کاجو" ادامه دارد / افزایش روستاهای مسدود به ۳۵ روستا ‌تا امروز ۵ مجتمع "پتروشیمی مسجدسلیمان" شهریور ماه با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود ۶ مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد / ۲۰ درصد ‌بیماران بستری ‌غیر‌بومی‌اند /‌ هموطنان ‌به مشهد سفر نکنند ۷ گزارش| حکایت تسنیم از مردی که ناجی حیات وحش شد; ۳۰ سال تلاش برای حفاظت از محیط زیست ۸ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مطالبات کارگران "هفت‌تپه" / در گفت‌وگوی نمایندگان مجلس با کارگران در شوش چه گذشت؟ اختصاصی| نشست کمیسیون آموزش برای تعویق کنکور به نتیجه نرسید / تعیین تکلیف در جلسه فردا ‌جزئیات جدید از قتل موبد زرتشتی در کرمان/ قاتل ‌خودکشی کرد‌ / ‌همدستانش دستگیر شدند‌ گزارش| تولدبازی مسئولان روی خاکستر مشکلات مردم / استاندار مرکزی با مسببان برخورد قاطع کند مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود سرکنسول ایران در شانگهای: برنامه همکاری، نقطه عطف روابط استراتژیک ایران و چین است روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد وزیر علوم: تصمیم‌گیری درباره برگزاری کنکور فردا مشخص می‌شود کرونا در اروپا| از لیست قرمز بلژیک تا هشدارها درباره شیوع مجدد در آلمان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم