Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@23:30:18 GMT

گفت و گوی ویدیویی ظریف با وزیر امور خارجه امارات

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۶۲۱

گفت و گوی ویدیویی ظریف با وزیر امور خارجه امارات

به گزارش جماران؛ در نشست ویدئویی دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان  با شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه و همکاریهای بین المللی دولت امارات روند همکاری های دوجانبه و موضوعات مشترک منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت . 

در این گفتگو طرفین آمادگی خود را برای توسعه همکاریها در زمینه های مختلف در راستای منافع مشترک مورد تاکید قرار دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر ظریف با یادآوری شرایط حساس منطقه بر ضرورت گفتگو و همکاری های فیمابین تاکید کرد و اظهار داشت: دیگران ممکن است از شرایط کنونی درجهت بی ثباتی منطقه بهره برداری کنند،  ولی ما به عنوان همسایه باید در اندیشه ثبات منطقه باشیم. 

طرف اماراتی نیز در این گفتگو همکاری ایران و امارات را درمنطقه ضروری دانست و بر استمرار رایزنی های فیمابین و تبدیل چالش ها به فرصت ها تاکید کرد.

اخبار مرتبط دیدار رئیس کمیته روابط خارجی دومای روسیه با ظریف واکنش ظریف به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر ظریف: امیدواریم که سازش، وحدت و فداکاری در راه اصول اسلامی و انسانی به ما بازگردد توضیح ظریف درباره لایو اینستاگرامی خود دیدار دستیار ظریف با وزیر مشاور در امور خارجی قطر ظریف: نظم نوین جهانی دیگر کاملا غربی نخواهد بود سفیر جدید پرتغال استوارنامه‌ی خود را تقدیم ظریف کرد اولین لایو اینستاگرامی ظریف درباره تحولات جهانی نامه‌ دادستان کل کشور به ظریف برای پیگیری تعرض آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران واکنش ظریف به تعرض جنگنده‌های آمریکایی علیه هواپیمای مسافربری ایران: قانون‌شکنان باید متوقف شوند ظریف: برای از سرگیری روابط با عربستان مشکلی نداریم ظریف: اجازه استفاده اختصاصی از یک وجب خاک ایران را به کسی نمی‌دهیم گزارش ظریف از سفرش به مسکو

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ایران و امارات محمد جواد ظریف امارات سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش ایسنا، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

 امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های  لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به  تسریع در  این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه