Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانو «سوسنبر خانم قادری‌لاهیجان» مادر شهیدان «مرتضی و محسن جعفری‌مجد» از استان قم بعد از ۳۴ سال صبر بر غم فراق فرزندان شهیدش، بر اثر کهولت سن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

این مادر هر دو فرزندش را در یک سال و در فاصله هفت روز تقدیم راه اسلام کرد و بر غم فراق عزیزانش ۳۴ سال صبر کرد و سرانجام به ارواح مطهر فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید «مرتضی جعفری‌مجد» متولد شهریور سال ۱۳۵۰ و پنج سال از محسن کوچکتر بود. وی در آذر ماه سال ۱۳۶۵ در سن ۱۵ سالگی به‌عنوان بسیجی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و در عملیات کربلای ۵ به همراه برادر حضور یافت و ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش به سر در همین عملیات در منطقه شلمچه به شهادت رسید.
شهید «محسن جعفری‌مجد» متولد آبان سال ۱۳۴۵ بود. این بسیجی غیور نیز هفت روز بعد از مرتضی، بر اثر اصابت ترکش به سر و دست و شکم در ۲۷ دیماه ۱۳۶۵ در همان عملیات کربلای ۵ به مقام شهادت نایل آمد.
پیکر مطهر این مادر ایثارگر از مقابل گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

مادر شهیدان «آزادی کناری» آسمانی شد

مادر صبور و فداکار شهیدان گرانقدر «احمدرضا و کریم آزادی کناری» به‌دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها انتظار به دو فرزند شهیدش پیوست.

 حاجیه خانم لیلا صالحی به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و پس از سال‌ها انتظار به دو فرزند شهیدش پیوست.
پیکر پاک این مادر مؤمنه پس از تشییع در جوار فرزندان شهیدش در گلزار شهدای مسجد امام سجاد (ع) فریدون‌کنار مازندران به خاک سپرده شد.
شهید گرانقدر احمدرضا آزادی کناری متولد ۱۳۳۳ بود که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۶۲ در منطقه جغیر و شهید معظم کریم آزادی کناری متولد ۱۳۴۲ بود که در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۳۶۱ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

پدر شهیدان «فیاض سیچانی» به فرزندان شهیدش پیوست

«سیدرضا فیاض‌سیچانی» پدر شهیدان معزز «سید محمود و سید رسول فیاض‌سیچانی» از اصفهان به فرزندان شهیدش پیوست.

 پدر شهیدان «سید محمود و سید رسول فیاض‌سیچانی»  به‌علت کهولت سن در ۸۵ سالگی درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر مطهر پدر این شهیدان باحضور اقشار مختلف مردم در اصفهان تشییع و در قطعه ایثارگران باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.
شهید «سید محمود فیاض‌سیچانی»،  ۲۵ بهمن ۱۳۴۱ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. وی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و سرانجام ۱۲ اسفندماه ۶۴ با سمت مدیریت داخلی لشگر در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد.
شهید «سید رسول فیاض‌سیچانی»،  ۱۹ دی‌ماه ۱۳۴۹ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود و سرانجام ۱۱ شهریور ۶۵ با سمت امدادگر و مبلغ در خلیج فارس ـ اسکله الامیه بر اثر بمباران هوایی شهید شد. مزار این شهیدان در گلستان شهدای اصفهان زادگاهش واقع است.

‌شهادت مرزبان زنجانی ناجا در منطقه سردشت

سرباز وظیفه شهید «مهدی ملکی» مرزبان زنجانی ناجا به جمع شهدا پیوست.

شهید والامقام «مهدی ملکی»، سرباز مرزبانی ناجا در منطقه سردشت آذربایجان غربی جان خود را برای وطن فدا کرد.  
شهید ملکی اهل شهرستان ماهنشان از توابع استان زنجان در راستای مأموریت کنترل و پایش نوار مرز سردشت به همراه «متین ساعدی»، کادر اهل سنندج در این مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

«اسد اله رئیسی»  جانباز ۷۰ درصد به همرزمان شهیدش پیوست

«اسد اله رئیسی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد قطع نخاع از استان کرمان پس از مدت‌ها تحمل بیماری‌های مختلف ناشی از تشدید صدمات دوران جنگ به دیدار معبود شتافت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اسداله رئیسی جانباز گرانقدر ۷۰ درصد قطع نخاع  پس از تحمل دورهٔ طولانی بیماری‌های مختلف ناشی از صدمات دوران جنگ، دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر این اسوه صبر و استقامت فردا پنجشنبه همراه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از محل میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جیرفت به‌طرف گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار و در کنار یاران شهیدش آرام گرفت.

«محمد قاجار» جانباز سرافراز ۷۰ درصد به کاروان شهدا پیوست

«محمد قاجار» جانباز از شهرستان ورامین پس از تحمل سال‌ها درد مجروحیت به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 مراسم تشییع این شهید والامقام از مقابل منزل این شهید معظم در شهرستان ورامین و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با حضور هم‌رزمان شهید و مردم قدرشناس برگزار شد و در آرامستان سید فتح‌الله ورامین آرام گرفت.
محمد قاجار در چهارم آبان‌ماه ۱۳۴۴ در ورامین چشم به جهان گشود. در سال‌های ۶۵ و ۶۴ در مناطق عملیاتی فاو و شلمچه بر اثر اصابت ترکش و استشمام مواد شیمیایی به مقام جانبازی نایل شد و نهایتا بامداد روز ششم مردادماه امسال به یاران شهیدش پیوست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نطنز آسمانی شد

«ابوالفضل شاطررجبی» فرزند شهید «رضا شاطررجبی» و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نطنز، براثر سانحه رانندگی آسمانی شد.

 شاطررجبی متولد یکم دی‌ماه ۱۳۶۶، فرزند «رضا شاطررجبی» جانباز شهید ۷۰ درصد بود. او در سن ۱۶ سالگی پدر و مادر خود را از دست داد. وی در سال ۹۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه شاهد تهران و کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه آزاد واحد اصفهان در سال ۹۶ شد.
 

برچسب‌ها والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران فرزندان شهیدش پیوست آسمانی شد جعفری مجد کهولت سن ۷۰ درصد سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • مادر شهید «ابراهیم دادگری» در همدان آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی