Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس گفت: با گذشته کاری ندارم و مسئول عملکرد خودم هستم.

محمدرضا مقصودلو ۱۲ مردادماه در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس لرستان اظهار کرد: باور و اعتقادم این است که اگر هیئت‌های استانی خوب باشند، بیشتر می‌توانیم پیشرفت کنیم و در این راستا فدراسیون هم نقش دارد و باید از همه لحاظ هیئت‌های استانی را حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از روز اول گفتم نباید دنبال این باشیم که چه کسی موافق یا مخالف من است، اضافه کرد: باید فضا بدهیم که همه افراد فعالیت کنند به هر ترتیب کار اجرایی مخالف هم دارد اما باید خودمان خوب باشیم.

مقصودلو اضافه کرد: اگر ورزشکار گلایه‌هایی دارد باید آن را در فدراسیون مطرح کند و ما می‌توانیم صحبت‌ها را بشنویم و چاره‌اندیشی کنیم.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: روال خاصی که فدراسیون داشته را تقریبا طی کرده‌ایم به جز یک مورد که صلاح نیست آن را بگویم.

وی تاکید کرد: باید برابر توانمندی‌های خود حرف بزنیم و عمل کنیم. روزی که به فدراسیون آمدم ساختارهای خوب را تقویت کردیم و تا زمانی که من در فدراسیون هستم نمی‌خواهم کسی از من تعریف کند بلکه از کارهای خوب فدراسیون تعریف کنند.

مقصودلو افزود: هر کسی هم مخالف من است صحبت‌هایش را می‌شنویم و برای رفع آن تلاش می‌کنیم. با گذشته کاری ندارم و مسئول عملکرد خودم هستم و شفاف همه جزئیات به‌ویژه در بخش مالی را اعلام می‌کنم.

وی بیان کرد: تمام اعزام‌های برون مرزی را برابر مصوبه با جزئیات در سایت می‌گذاریم که همگان آن را ببینند. فدراسیون در کنار ورزشکاران است و آنان را رها نمی‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بولينگ و بيليارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم

یک مسافر سوار بر اتوبوسی در شهر اوکلاهمای آمریکا شده بود. او که می‌خواست خارج از ایستگاه از اتوبوس پیاده شود، با راننده درگیر شد و او را کتک زد. پلیس این مسافر را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • نگاهی به شادترین کشور‌های جهان از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۴
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است