Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@17:30:36 GMT

درآمد میلیونی ترامپ از هالیوود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۸۲۴

درآمد میلیونی ترامپ از هالیوود

به گزارش تابناک به نقل از هالیوودریپورتر، گزارشات مالی که روز جمعه درباره جزئیات درآمد و دارایی‌های «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده منتشر شده نشان می‌دهند، با اینکه بخش اعظمی از درآمد ترامپ از املاکی همچون تفرجگاه «ترنبری» در اسکاتلند است، اما بخشی از درآمد او همچنان از هالیوود تامین می‌شود.

بزرگترین منبع درآمد هالیوودی ترامپ به کمپانی تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلوزیونی «ترامپ پروداکشنز» که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است، مربوط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارشات، سود کمپانی «ترامپ پروداکشنز» برای ترامپ در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱.۶ میلیون دلار بوده که بیشتر این مبلغ بابت حق پخش مجموعه «کارآموز» بوده است.

اما این تنها درآمد ترامپ از هالیوود نبوده است. ترامپ در سال ۲۰۱۹ مقرری معادل ۷۷۸۰۸ دلار از انحمن بازیگران فیلم آمریکا و ۸۷۲۴ دلار از فدراسیون آمریکایی هنرمندان تلویزیون و رادیو دریافت کرده است.

او همچین مبالغی برای فعالیتش در سینما دریافت کرده است. طبق گزارشات منتشرشده، ترامپ مبلغی تقریبی ۲۰۱ الی هزار دلار را از «ان بی سی یونیورسال» برای بازی در فیلم «حقه‌بازان کوچک» دریافت کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش ترامپ درآمد هالیوود طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر خسرو سینایی مهرداد بذرپاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کد خبر 6089533

دیگر خبرها

  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران