Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان فوتبال ایران که فصل گذشته با حاشیه مهمی روبه‌رو شده بود، بار دیگر اسیر جنجالی دیگر شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محسن فروزان بار دیگر در مظانّ اتهام قرار دارد؛ چرا که شب گذشته گل مشکوکی برابر شاهین بوشهر دریافت کرد. 

دروازه‌بان فعلی پارس جنوبی جم فصل گذشته در شرایطی که چندین هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود، به‌عنوان گلر تراکتور مقابل سپیدرود رشت که در خطر سقوط به لیگ آزادگان قرار داشت گل‌های مشکوکی خورد و باعث شکست نماینده تبریز شد تا از سوی مالک باشگاه تراکتور اخراج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال او را به اتهام تبانی چند ماه محروم کرد.

سنگربان گیلانی پس از گذراندن محرومیت بار دیگر به تیم پارس جنوبی جم تیم سابقش پیوست. او هفته گذشته در دیدار برابر استقلال وظیفه حراست از دروازه تیمش را بر عهده داشت که دو مرتبه مغلوب آبی‌پوشان شد تا انتقادات از عملکرد او آغاز شود. با این وجود شب گذشته در جدال حساس و 6 امتیازی پارس جنوبی بار دیگر به‌عنوان گلر این تیم مقابل شاهین به میدان رفت و روی گل دوم دچار اشتباه شد و تیمش در پایان دربی استان بوشهر را واگذار کرد تا به رده چهاردهم سقوط  و در  خطر جدی رفتن به لیگ دسته یک آزادگان قرار بگیرد.

هواداران پارس جنوبی که پیش از مسابقه اعلام کرده بودند تمایلی ندارند تا فروزان برابر شاهین بوشهر به میدان برود و مسعود پورمحمد را گزینه بهتری برای ایستادن درون دروازه می‌دانستند، در اواخر بازی و پایان آن جو سنگینی را برای دروازه‌بان پرحاشیه فوتبال ایران رقم زدند.

طرفداران پارس جنوبی بعد از دیدار شب گذشته مقابل خوابگاه این باشگاه رفتند و علیه محسن فروزان و سیروس پورموسوی که به او میدان داده بود، شعار‌های تندی سر دادند. هواداران خشمگین به دنبال فروزان می‌گشتند تا به او آسیب بزنند؛ اما دروازه‌بان پارس جنوبی که زودتر متوجه شده بود به خوابگاه نرفت و توسط برخی عوامل باشگاه که اتفاقاً مدیربرنامه این دروازه‌بان هم هستند راهی هتل شد.

در این میان محمد نوری که از بازیکنان باتجربه پارس جنوبی محسوب می‌شود، نزد هواداران تیمش رفت و با آن‌ها صحبت کرد. او در دفاع از همبازی‌اش خطاب به جمی‌های شاکی گفت؛ در فوتبال بعضاً اشتباهاتی رخ می‌دهد که عمدی نیست و فروزان دچار اشتباه سهوی شده است.

با توجه به اتفاقات رخ داده در دو بازی اخیر پارس جنوبی، به احتمال فراوان محسن فروزان در ادامه فصل از روی نیمکت تماشاگر بازی‌های تیمش خواهد بود و شاید بتوان گفت فصل برای این دروازه‌بان پرحاشیه بازهم زود تمام شد.

انتهای پیام/4048/پ

منبع: آنا

کلیدواژه: محسن فروزان سیروس پورموسوی پارس جنوبی جم شاهین بوشهر دروازه بان پارس جنوبی بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی

 سرمربی فولاد خوزستان دوباره در رقابتی قرار گرفته که در گذشته آن را چند بار تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی به‌عنوان یکی از سرمربیان باتجربه فوتبال ایران که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، در سال‌های گذشته هروقت به‌عنوان یک مربی شوک کار را دست گرفته موفق بوده است.

او طی سال‌های قبل در پیکان و نفت آبادان در شرایطی عجیب و غریب در راس کادرفنی قرار گرفت و توانست به شکلی معجزه‌وار این دو تیم را در لیگ برتر حفظ کند. چند هفته قبل مدیران باشگاه فولاد خوزستان هم با علم به رزومه ویسی در حفظ تیم‌های دیگر به سراغ او رفتند که بتوانند تیم مطرح لیگ برتر را از شرایط موجود نجات بدهند و در لیگ برتر بمانند.

ویسی که مدت زیادی نیست هدایت فولاد را برعهده گرفته، حالا در پایین جدول برای نیفتادن تلاش می‌کند؛ او دیروز تیمش را مقابل آلومینیومی در اراک به میدان فرستاد که چند روز قبل پرسپولیس را از جام حذفی کنار زده بود، اما فولادی‌ها نمایش خوبی داشتند و در نهایت هم با وجود شرایط جوی نامساعد توانستند یک امتیاز از این میدان سخت دشت کنند.

سرمربی فولاد روز گذشته در کنار زمین سعی داشت با آرامش شاگردانش را هدایت کند. ویسی که بارها با تیم‌های مختلف توانست از بحران عبور کند، تجربه این روزهای سخت را برای فولاد دارد و به جنگ روانی و استرس‌های موجود در این فضا عادت کرده است. او حالا تیمش را برای 5 بازی پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و امیدوار است از این مسابقات امتیازات لازم را کسب کند و در جدول بالا بیاید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • شیب تند کاهش قیمت خودرو در بازار / ریزش سنگین پژو پارس
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!