Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@23:18:39 GMT

بارسا بالاخره این بازیکن را می‌فروشد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۸۹۷۳

بارسا بالاخره این بازیکن را می‌فروشد

عثمان دمبله یازده فوریه گذشته در فنلاند تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت و فصل را از دست داد. شیوع کرونا و تعطیلی رقابت های لالیگا خبر خوبی برای دمبله محسوب می شد و گمانه زنی هایی در مورد بازگشت او از آگوست و امکان حضور در فهرست لیگ قهرمانان بارسا به گوش می رسید ولی نتیجه تست های پزشکی او چندان مثبت نبوده و هرچند به تمرینات گروهی بارسا بازگشته ولی بعید است شنبه آینده برابر ناپولی فرصت حضور در میدان را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت های پی در پی به دمبله اجازه درخشش در بارسا را نداده اند و پس از مصدومیت اخیر، باشگاه به جای او اقدام به جذب مارتین برایثویت کرد که خرید موفقی برای بازی های لالیگا نشان نداد. ستاره فرانسوی سال 2017 با رقم 105 + 40 میلیون یورو و به عنوان جانشین نیمار از دورتموند جذب شد.

طبق ادعای مارکا سران بارسا صبرشان به سر آمده و قصد دارند در اولین فرصت دمبله را به فروش برسانند اما این کار ساده ای نخواهد بود چرا که مصدومیت های پیاپی باعث شده تا در حال حاضر کمتر باشگاهی حاضر به ارائه پیشنهاد برای او شود. بارسا هرچند همیشه به توانایی های دمبله اطمینان داشته و حتی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا سال گذشته ادعا کرد، دمبله حتی از نیمار هم بهتر است ولی مصدومیت ها مانع از درخشش او شده اند.

از معدود بازی های درخشان دمبله با پیراهن بارسا می توان به تساوی 1-1 بارسا و تاتنهام در فصل گذشته اشاره کرد که او زننده تک گل تیمش بود ولی برای مثال در بازی رفت نیمه نهایی فصل گذشته مقابل لیورپول در نوکمپ، او مقابل دروازه خالی توپ را به هوا زد تا گل چهارم بارسا به ثبت نرسد. گلی که شاید کار لیورپول را تمام می کرد و بازگشت تاریخی قرمزها در بازی برگشت هم عملی نمی شد.

بارسا این روزها برای جذب لائوتاور مارتینز با کمبود منابع مالی روبرو است و مشتاق است تا با پول حاصل از فروش دمبله بتواند بخشی از هزینه جذب لائوتارو را به دست بیاورد ولی در حال حاضر این یک امر بعید به نظر می رسد. دمبله در صورت بازگشت نیز باید با گریزمان و آنسو فاتی برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد که کار آسانی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: جواب رد جهانبخش به پیشنهاد غول ترکیه

254 251

کد خبر 1417266

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال اروپا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا تنها به سه امتیاز برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان نیاز دارد و حریف این تیم نیز بارسلوناست. 

خیرونا با 71 امتیاز در رده سوم و دو امتیازی بارسلونا قرار دارد و اگر فردا حریف بزرگش را شکست دهد، قطعا فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود. از سوی دیگر بارسا نیز می خواهد بازی را ببرد تا در نبرد نایب قهرمانی 5 امتیاز از خیرونا پیش بیفتد. بازی رفت در زمین بارسا را خیرونا 2-4 برد و بارسا انگیزه انتقام نیز دارد.

وقتی از میچل در مورد بازی فردا سوال شد، او پاسخ داد: «قطعا بارسلونا شانس اول پیروزی خواهد بود. برای برد باید بهترین بازی فصل را انجام دهیم و نقاط قوت بارسا را محدود کنیم. نقاط قوت بارسا ولی بسیار زیادند و ما کار دشواری خواهیم داشت. بارسا در لالیگا بیشترین پرس را به حریفان وارد می کند و می تواند مدت ها توپ را در اختیار داشته باشد و شما را مجبور به دفاع کند. بارسا پس از رئال در قدرت انتقال توپ، دومین تیم برتر لالیگاست. دیگر نیازی نیست بگویم که چه رقیب سختی پیش رو داریم.»

میچل ادامه داد: «البته ما یک مزیت مهم داریم و آن هم بازی در خانه و مقابل هواداران است. مطمئنم تیم 200 درصد توانش را درون زمین خواهد گذاشت تا هواداران خوشحال به خانه برگردند. باید در دفاع و حمله از لحاظ ذهنی در بالاترین سطح باشیم. این فاکتوری کلیدی است. ما می دانیم که بارسا کنترل بیشتری روی توپ خواهد داشت و ما هم تیمی نیستیم که اصرار به ارسال پاس های متعدد داشته باشد. گفتم بارسا شانس اول است ولی فردا ممکن است ما برنده شویم و شاهد یک اتفاق تاریخی در لالیگا باشیم. این بازی قطعا ارزش تماشا دارد.»

دیگر خبرها

  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!