Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در بازدید از وضعیت معابر و پروژه‌های شهری به‌ همراه رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری از آسفالت یک میلیون و ۸۶۰ هزار مترمربع از معابر شهرکرمان خبر داد.

او افزود: طی یک سال آینده، بیش از یک میلیون مترمربع از معابر شهر کرمان از سوی پیمانکار و نزدیک به همین میزان  به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرمان  آسفالت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کرمان با تاکید بر بالا بودن کیفیت و استاندارد‌های لازم در آسفالت معابر و انتخاب پیمانکار متخصص افزود: با توجه به شروع آسفالت معابر شهر کرمان، اولویت روکش آسفالت معابر در پنج منطقه شهری، مشخص و تحویل پیمانکار شده است.

عالم‌زاده بیان کرد: مناطق کم‌برخوردار شهر، نخستین اولویت ما در اجرای پروژه آسفالت هستند و بر همین اساس این پروژه از منطقه چهار شهر کرمان آغاز شده است.

او  افزود: معابر شهر براساس آزمایش CBR (به‌دست آوردن مقاومت خاک بستر و سایر مصالح سنگی لایه‌های روسازی) و به صورت اصولی روکش آسفالت خواهند شد.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه یکی از دلایل آسیب‌دیدن آسفالت معابر، نفوذ آب‌های سطحی ناشی از بارندگی به لایه‌های زیرین آسفالت است،  بیان کرد: در صورت هدایت آب‌های سطحی، آسفالت معابر بر اثر نشت آب به لایه‌های زیرین آسیب نخواهد دید که این موضوع نیز مورد توجه بوده و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر مناطق محروم آسفالت معابر معابر شهر شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز نهضت اسفالت در کرمان
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی