Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:09:49 GMT

شوخی بیجا به قتل انجامید

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۹۵۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیسان و بلوچستان، ابراهیم ملاشاهی گفت: شامگاه دهم نهم مردادماه همزمان با شب عید سعید قربان یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان تامین اجتماعی شهر زاهدان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد نوجوانی 27ساله به نام "امید" در پی اصابت گلوله از ناحیه پشت سر قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه دو نفر از همراهان مقتول اعلام داشتند که در خیابان دستغیب به همراه مقتول با یک دستگاه پژو پارس در تردد بودند که فردی ناشناس به سمت خودرو آنها تیراندازی و از محل متواری شده است.
وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه قتل و اظهارات همراهان مقتول که دایی و خواهر زاده می باشند متوجه تناقض گویی این افراد می شوند که پس از چندین مرحله بازجوئی اطلاعاتی تازه با اعترافات این افراد در خصوص این پرونده بدست آمد.
در بازجوئی های به عمل آمده این 2 مرد جوان اعلام داشتند ساعت 22:00 شب عید به همراه فردی دیگری و مقتول برای گرفتن لباس به سمت خیاطی در حرکت بودند که در بین راه یکی از دوستانش سابق شان را که در خیابان شهید مزاری به صورت پیاده در تردد بوده مشاهده  و در شوخی کودکانه برای ترساندش با سلاح کلتی که متهم ردیف سوم که سرنشینان عقب خودرو که در دست داشته به صورت هوایی شلیک و در ادامه اسلحه که مسلح بوده یک تیر از آن به پشت سر سرنشین جلو خود شلیک می شود.
ملاشاهی تصریح کرد: با بدست آمده مشخصات ضارب کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی محل اختفای متهم را در خیابان امیرکبیر شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند و در کمتر از 3 ساعت از شروع ماجرا او را هنگام خارج شدن از مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت از مخفیگاه متهم عنوان کرد: متهم به قتل در بازجوئی های اولیه به قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه دیگر مظنونان این پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

منبع: الف

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب سرقت در مترو

به گزارش خبرآنلاین؛سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900291

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند