Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا حیدری زاده عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس برای چندمین بار پی در پی بیان داشت: بر طبق مصوبه شورای اقتصاد هر وسیله نقلیه ای که از زیر پل ایسین عبور می کند و با توجه به نصب دوربین قبل از پل ایسین، باید مبلغ هزار و ۲۰۰ تومان بعنوان عوارض آزادراهی پرداخت نماید که این موضوع مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سوالی که مردم دارند این است که بابت چه چیزی عوارض دریافت می شود و مدیر کل محترم راهداری استان هرمزگان می بایست پاسخی منطقی در خصوص پیگیری این موضوع از مرکز به درخواست شهروندان داشته باشند و همچنین توضیح داده شود که عوارض دریافتی از این گذرگاه در مقابل ارایه چه خدماتی است و صرف چه کاری می شود.؟

حیدری زاده اظهار داشت: به نظر می رسد مردم هرمزگان فریادرسی ندارند چرا که تاکنون هر چقدر مسئولین استانی و شهرستانی و نمایندگان محترم چه در مجلس و چه در شورای شهر موضوع را پیگیری کرده اند اما هنوز هیچ پاسخ منطقی واصل نشده است.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: معتقدم جانمایی و کار کارشناسی برای دریافت عوارض در این محل ایراد دارد و مبلغی که از مردم بعنوان عوارض دریافت می شود ظلم آشکار در حق مردم بندرعباس و هرمزگان است.

حیدری زاده گفت: رای شورای اقتصاد در این زمینه وحی منزل نیست و باید این طرح در خصوص حداقل مکان نصب دوربین مورد بازنگری مجدد قرار گیرد تا در حق مردم هرمزگان بیشتر از این ظلم آشکار صورت نگیرد.

کد خبر 4989454

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر بندرعباس شهرداری بندرعباس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم