Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال امروز با پیروزی تیم مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) با انجام دیدار تیم‌های مس رفسنجان و فجرسپاسی شیراز آغاز شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم مس رفسنجان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید گلزاری در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی تک گل این بازی را برای مس به ثمر رساند.

شاگردان محمد ربیعی با این پیروزی 63 امتیازی شدند و جایگاه خود در صدر جدول لیگ دسته اول را تثبیت کردند. همچنین تیم مس با سه امتیاز این دیدار خانگی در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر قرار گرفت و در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم آلومینیوم اراک مقابل ملوان، یا کسب یک امتیاز از دو بازی آینده، صعود شاگردان ربیعی به لیگ برتر قطعی خواهد شد.

سایر دیدار هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول امروز (یکشنبه) در شهر مختلف در جریان است.

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول فوتبال بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| مس رفسنجان در تدارک جشن صعود/ تقابل مس کرمان و آلومینیوم با‌ پایین جدولی‌ها اسامی داوران هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| مس رفسنجان در تدارک جشن صعود/ تقابل مس کرمان و آلومینیوم با‌ پایین جدولی‌ها اسامی داوران هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول فوتبال اعلام شد واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی: آماده پیوستن به براگا هستم ۲ اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری ۳ قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست ۴ بند دردسرساز قرارداد حاج‌صفی با تراکتور/ تلاش باشگاه تبریزی برای حفظ هافبک ملی‌پوش ۵ رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود ۶ سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار ۷ سعادتمند: آقایان چه اصراری دارند که شجاعیان بازی نکند؟/مجبورم موضوع را به فیفا اعلام کنم ۸ قدردانی آرتتا از گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی مهمترین اخبار ورزشی قربانی: کیفیت استقلال از دیگر تیم‌های مدعی کسب سهمیه بالاتر است/ قهرمانی جام حذفی دور از دسترس نیست رضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود سعادتمند: آقایان چه اصراری دارند که شجاعیان بازی نکند؟/مجبورم موضوع را به فیفا اعلام کنم سکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی سپاه: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پیام رزمایش را دریافت کردند / هدفگذاری رزمایش انهدام اسکورت های ماکت ناو بود تأکید وزرای خارجه ایران و امارات بر آمادگی برای توسعه همکاری‌ها وزیر دفاع مطرح کرد؛ همکاری وزارت دفاع با بخش های غیر نظامی/ سرریز فناوری دفاعی در بخش های عمومی گزارش| سرکوب رأی در دموکراسی آمریکایی چگونه صورت می‌‌گیرد؟ ایران دستیار سابق جان بولتون را تحریم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال آلومینیوم اراک لیگ دسته اول فوتبال لیگ دسته اول فوتبال مس رفسنجان هفته سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند

درچارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان پیکان که این دیدار در پایان وقت قانونی و اضافه به تساوی یک بر یک تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در نهایت مسی‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان تحت هدایت رضا عنایتی را شکست  دهند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

جلال الدین علی محمدی بازیکن مسی‌ها در دقیقه ۳۲ با شوتی زمینی موفق شد دروازه پیکان را باز کند تا مسی‌ها در نیمه اول با پیروزی به رختکن بروند، اما در در دقیقه ۴۸ ابولفضل زمانی موفق شد با گشودن دروازه حامد لک کار را به تساوی بکشاند.

مرحم نویدکیا از بهمن سال گذشته هدایت مسی ها را برعهده گرفت و تاکنون با این تیم موفق شده است نتایج قابل قبولی کسب کند تا ضعیف مسی ها در نیم فصل اول لیگ برتر به دست فراموشی سپرده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد