Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر نفیسه حسینی یکتا را به عنوان سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن این حکم به شرح زیر است:

«سرکار خانم دکتر نفیسه حسینی یکتا

عضو محترم هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دفتر طب ایرانی و مکمل در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از تجربه و دانش اندیشمندان در دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر مراکز علمی و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، همچنین تجربه و راهکار‌های دیگر کشور‌های موفق در بهره مندی از طب سنتی خویش و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در این مسئولیت خطیر موید باشد.»

وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر شمس اردکانی در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا شمس اردکانی

با سلام و احترام.

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش عطا می‌فرماید؛ لذا بدینوسیله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

توفیق جنابعالی را در خدمت به مردمان این سرزمین در مناصب و جایگاه‌های دیگر از خداوند بزرگ مسئلت دارم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمکی پزشکی حسین کیا دفتر طب ایرانی و مکمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی

وزارت آموزش و پرورش از عوامل یکی از سریال‌های نمایش خانگی شکایت کرد و خواهان توقف پخش سریال شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امید رضاوند؛ مدیرکل حقوقی، املاک و معاضدت قضایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شأن و جایگاه رفیع و والای معلم در جامعه اظهار کرد: علی‌رغم این مهم که معلّم به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین رکن نظام تعلیم و تربیت، از نقش و جایگاه منحصر به فردی در جامعه برخوردار بوده و نقش وی در هدایت آینده‌سازان این جامعه غیرقابل انکار است، چندی پیش در یکی از سریال‌های نمایش خانگی نسبت به این قشر فرهیخته، توهین و اهانت و هتک حرمتی صورت گرفته که این رفتار ناشایست موجب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه به‌ویژه فرهنگیان شده است.

مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضایی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه اولین مدافع حقوق معلمان است و یکی از وظایف دفتر حقوقی و واحدهای حقوقی تابعه در سراسر کشور، معاضدت قضایی از جامعه یک میلیونی فرهنگیان معزز است.

وی گفت: در جهت برخورد با این اقدام ناشایست و غیر اخلاقی نویسنده و کارگردان و عوامل سریال یاد شده، شکایت و اعلام جرم رسمی وزارت آموزش و پرورش به دادستان عمومی و انقلاب ارائه و توقف پخش سریال مورد اشاره و برخورد قانونی لازم تقاضا شده است.

به گزارش تسنیم، در بخشی از این سریال، به ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموزان توسط معلم اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • آیا قانون افزایش ظرفیت پزشکی متوقف می‌شود؟
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود